ps2 editie
/nederdraad/
Other urls found in this thread:
bondtegenleenwoorden.nl
youtube.com
twitter.com
Dit is Vlaamse grond
is lienuks al goed genoeg om te gaymen? ik heb net een nieuwe SSD en wil eepeks legendes spelen maar Ramen 10 is echt bar- maar dan ook barslecht
Maar dit is de zee
ik raadt de ps2 aan meer heeft een mens niet nodif
Omdat het kk ver rijden is, zeker 4u heen en terug. Dat doe ik niet voor 5g wiet jonge
Spel is het niet echt waard imo
Als de de juiste hardware hebt kan het wel redelijk
Waar woon jij in godsnaam dat je vier uur van de grens woont
ok ze zullen geen honden hebben in de postcentra maar toch wel stoer dat je gewoon wiet besteld hebt
chapeau
West-Vlaanderen, en 4u heen en terug he
Ga je tevoet ofwa ik rijd al jaren met 2 uurtjes van Amsterdam naar Gent
ik heb al een PS2 dus dan zit ik goed
heb al lang niet meer gegaymd en vond het wel ok toen ik het speelde bij iemand anders
is dat via Wijn of zo?
Redelijk, alleen sommige anti-valsspeel programma's blokkeren WINE en linuks computers.
kom net terug van een 'vriend'.
hij vroeg of ik onderweg wiet wilde halen, prima. dus ik kom aan, haalt hij zijn weegschaal te voorschijn om te "meten of de coffeeshop echt eerlijk is geweest"
ik denk dat hij meer mijn loyaliteit zat te testen vuile flikker. jezus wat zijn er veel toxische mensen in de wereld
>>is dat via Wijn of zo?
Dat is software.
Hardware is de componenten die je hebt.
Veel spellen lopen al native op Gnu/linux
Zo zijn junks nou eenmaal
Ok
>nederlanders
Was het om samen te roken of kreeg je je geld terug?
>Software
>Hardware
>Native
RANDSTAD
Ik wil coffeeshops in Belgie
Je hoeft toch niet helemaal naar Amsterdam voor de coffeeshop
De lange staaf van Belgiƫ
seg mateke ge kunt gewoon in noord brabant uw wiet halen he
je kan ook gewoon naar Terneuzen ofzo
>. jezus wat zijn er veel toxische mensen in de wereld
buk je maar, belgisch staafje komt eraan
>Zachte waren
>Harde waren
>Oorspronkelijk
Wie houdt hier de boekhouding bij om alles netjes nederlands te houden?
en daar hebben ze al maandenlang muilkorven op
Ik ben maar 1x fysiek mn wiet gaan halen en dat was in Amsterdam. Ik ken geen enkele shop ergens anders.
Heb je trouwens ook geen wietpas ofzo nodig?
Ik dacht dat die pas streng in Terneuzen wordt gecheckt
onironisch als je hier wiet regelt voor iemand is het normaal dat je een joint er voor jezelf afneemt, voor de moeite.
Wiet is legaal binnen de landsgrens niet alleen in de hoofstad. Je kan veel dichterbij wiet halen.
geen idee oetz, ben van antwerpen wij gingen altijd naar Bergen-op-Zoom tot de wietpas er kwam. Maar heb gehoord dat die ondertussen is afgeschaft. Ben gelukkig gestopt in de tussentijd
Jullie dodenaantal is wel laag. Hoop gedoe om zo'n zacht staafje. Voelt een beetje hetzelfde aan alsof je een sok in je broek hebt gepropt
Zijn Belgen welkom in Tilburg voor wiet?
Ik ben zelfs een paar keer naar Gorinchem gereden toen de wietpas er was omdat dat de dichtste was die Belgen toeliet. De vrolijke gaper.
>Zijn Belgen welkom?
Nee.
>ja ik heb iets meegemaakt dus dat betekent dat ik nu permanente inkt in mijn huid moet laten injecteren
Hoe dom zijn tattoes
En om geld op te doen en zo snel mogelijk weg te gaan?
Allemaal zoveel moeite, ik laat ze gewoon thuis leveren met het diepe web oetz
in tilburg kan ik gewoon kopen zonder problemen
maar ik woon in antwerpen dus da's dicht bij natuurlijk. geen idee hoe het in zeeuws vlaanderen is
Kan mijn permanente anxiety niet aan, 1 x gedaan en ben 5 dagen zenuwachtig geweest
>ja ik geef om iemand dus vanzelfsprekend moet ik een zichtbaar eerbetoon aan die persoon brengen op mijn lichaam
Echt iets mis met normaaltjes
Heb je geen schrik voor de politie?
Ik heb dit al verschillende keren gedaan, nog nooit problemen gehad.
97% vd pakketje zijn aangekomen.
En ik bestel altijd wel een zeer lage hoeveelheid