ps2 editie
/nederdraad/
Other urls found in this thread:
bondtegenleenwoorden.nl
youtube.com
twitter.com
Dit is Vlaamse grond
is lienuks al goed genoeg om te gaymen? ik heb net een nieuwe SSD en wil eepeks legendes spelen maar Ramen 10 is echt bar- maar dan ook barslecht
Maar dit is de zee
ik raadt de ps2 aan meer heeft een mens niet nodif
Omdat het kk ver rijden is, zeker 4u heen en terug. Dat doe ik niet voor 5g wiet jonge
Spel is het niet echt waard imo
Als de de juiste hardware hebt kan het wel redelijk
Waar woon jij in godsnaam dat je vier uur van de grens woont
ok ze zullen geen honden hebben in de postcentra maar toch wel stoer dat je gewoon wiet besteld hebt
chapeau
West-Vlaanderen, en 4u heen en terug he
Ga je tevoet ofwa ik rijd al jaren met 2 uurtjes van Amsterdam naar Gent
ik heb al een PS2 dus dan zit ik goed
heb al lang niet meer gegaymd en vond het wel ok toen ik het speelde bij iemand anders
is dat via Wijn of zo?
Redelijk, alleen sommige anti-valsspeel programma's blokkeren WINE en linuks computers.
kom net terug van een 'vriend'.
hij vroeg of ik onderweg wiet wilde halen, prima. dus ik kom aan, haalt hij zijn weegschaal te voorschijn om te "meten of de coffeeshop echt eerlijk is geweest"
ik denk dat hij meer mijn loyaliteit zat te testen vuile flikker. jezus wat zijn er veel toxische mensen in de wereld
>>is dat via Wijn of zo?
Dat is software.
Hardware is de componenten die je hebt.
Veel spellen lopen al native op Gnu/linux
Zo zijn junks nou eenmaal
Ok
>nederlanders
Was het om samen te roken of kreeg je je geld terug?
>Software
>Hardware
>Native
RANDSTAD
Ik wil coffeeshops in Belgie
Je hoeft toch niet helemaal naar Amsterdam voor de coffeeshop
De lange staaf van Belgiƫ
seg mateke ge kunt gewoon in noord brabant uw wiet halen he
je kan ook gewoon naar Terneuzen ofzo
>. jezus wat zijn er veel toxische mensen in de wereld
buk je maar, belgisch staafje komt eraan
>Zachte waren
>Harde waren
>Oorspronkelijk