/mämmi/

lintupainos vissii tai jotai -painos

Attached: 385130985de1e2f4aadbc60c34097422.jpg (1104x1559, 217.77K)

oijoi viimeisillä sekunneilla lintuteemu ryömii kolostaan ja päihittää settiteemun! kiitos seurastanne tämä oli teemujen taisto ja tervetuloa seuraamaan uutta jaksoa taas huomenna! hyvää illanjatkoa!

*chirp*

Jippii!

eikö hävetä alkaa talonmieheksi vain että voi pakottaa lintupainoksia

Attached: linnut.png (1920x1080, 677.04K)

>uusi amnesia kauhupeli
>hiekkaneeri & valkoinen nainen aviopari 5 sekuntia pelin aloittamisesta
Klassiset svedut

>yhyy miks täs pelis on tumma ihminen YÄÄÄH mitä hittoo???
klassiset foorumijonnet

politiikka ja sen loiset ilmestyy heti kun raha tai internethuomio haisee

Transu on hyvä ja vetää itsensä vihdoin hirteen.

Koska se liittyy siihen ekan pelin Algeriaan jonne ne menee.

miettikää miten vaikeeta foorumijonnejen elämä mahtaa olla kun ei voi nauttia edes videopelistä jos siinä on pigmentiltään normaalia tummempi npc

Mäkin varmaan käyttäisin politiikkaa apuna tienaamiseen jos oisin joku bisnesmies jolla raha mielessä jtp.

Jaa, saavuin lankaan ja taas tietyt sanat mainittu. Kas kummaa kun keskustelu laskee aina tälläiseksi ripuliksi, kun on tietty muutama henkilö paikalla. Varmaan vielä valittavat laadusta, vaikka tuo on sitä paskomista parhaillaan.

Sulle se taitaa paska maistua. Ei haittaa vaikka vittuiltaisiin päin naamaa jopa bing bang wahoo viihteessä ja jätkä vaan nielee kaiken

>Varmaan vielä valittavat laadusta
ironista kun itse metapostailet samalla vaikket sitä itse huomaa, vammanen

mulla on suurempiakin murheenaiheita, kuin että jonkun vitun videopelin tyyppi on väärän värinen. tajuatko kuinka vitun naurettavalta kuulostat?

voi että, multa taitaa nyt suodattimien takia jäädä kallisarvoiset metakeskustelut näkemäti

päivän säästö setit:
lautasellinen riistä
purkki sardiineja
kolme (3) porkkanaa

Attached: 1600898316621.jpg (1446x1266, 218.52K)

Ei ole pelkästään tämän yksittäisen teoksen ongelma. Neger's + valkoinen nainen on jo pitkän aikaa ollut kunnon megapakotus kusipäiden puolesta
>mulla on suurempiakin murheenaiheita
Joo-o, ymmärrän kyllä ettei kapasiteetti riitä kovin moneen asiaan kerralla.

miksei ne tee valkoista miestä hiekkisnaisen kanssa jos välttämättä halutaan nekruja peliin?

Kyllä mun mielestä ainakin muiden arvomaailmat on ihan naurettavia. Ettekö nyt tajua miten naurettavilta kuulostatte, jos välitätte jostain muusta kuin minä?

Attached: 1598427855565.jpg (618x567, 234.63K)

koska propagandan kohteena on naiset

>Neger's + valkoinen nainen on jo pitkän aikaa ollut kunnon megapakotus kusipäiden puolesta
Tämä on näkökulmasi, koska sinulla vahvistusvinoumat laulavat hoosiannaa, koska suutut aina niin helvetisti, jos missään mediassa millään tavalla kuvaillaan tällaista. Toivottavasti kihiset jatkossakin, se on äärimmäisen huvittavaa, vaikkakin myös säälittävää.

"pizza" uunissa, tehty valkoshipulileivästä, jauhenlihasta, tomaattimössöstä ja jusutosta
siis ihan perus läski pitsa
en ala nyt ottaan kuvia

juu, koko mämmin historian laadukkaimmat keskustelut jää kyllä nyt erheellisesti välistä virhesuodatuksen takia

Attached: 1590127157109.png (960x912, 825.66K)

No katseleppa huviksesi mitä mainoksia ja modernia mediatuotoksia nyt sattuu vastaan tulemaan ja pidä tukkimiehen kirjanpitoa neegermies + valkoinen nainen vs valkoinen mies + neegernainen pareista. Puhdasta yhteensattumaa luonnollisesti ja pelkkää harhaista mielikuvitusta.

Valkoisen rodun puhtautta täytyy suojella...

misse mitä vittua

kävin kaupassa (Oulun Raksilan K-CityMarket)
ulkona oli todella pimeätä ja sellainen kylmän ilman sumu, kunnon valoefektit lampuista, ihan nollassa siis lämpö
olivat jonkin verran hiekoittaneet onneksi
kaupassa ehkä noin 10% piti makseja, ovat yleistyneet selvästi

t. 90130

Attached: Oulu.png (339x285, 5.36K)

No ihan kiva olisi jos saisi elää rauhassa vauraassa ja homogeenisessä yhteiskunnassa eikä tarttis leikkiä näitä hajota ja hallitse (huom. jo muinaiset roomalaiset) leikkejä.

vähän pelottavaa kyllä kun yleensä tuolla näkyy valoinen kaupunki silleen nätisti, mutta nyt tuolla on pelkkä pimeys D:
t.90500

>Amnesia.Rebirth-CODEX
noniin viihdettä loppuillaksi

Jaa, pöytäkoneelta on ihan kokonaiset rangebannit. Ei voi postata mitään.

Asuisitte sentään 90480:ssa

no senkus letkutat puhelimen netin siihen niin voit taas postata koneelta

vaikka inhoankin lunta, se heijastaisi sentään valoa
nyt se vuoden pimein aika alkaa
käyttäkää niitä lamppuja ja heijastimia

Attached: 1597811059338.jpg (479x479, 64.52K)

Joo sori siitä