Sverigetråden FULLT ÖS-upplagan
Västerländsk kultur har misslyckats
Islam är framtiden
d1 fast oironiskt
varför får vissa eller samma person för sig att plötsligt börja tvinga ett nytt jagjag?
Vet inte, han tycker väl sitt lilla "jagjag" är fett busigt.
jag vill ha en söt muslimsk tjej
ukrainskor är bokstavligen vitare än sv ho
strippklubb där de behåller kläderna på?
Nej, fundamentalist kristendom
han får väl dopaminrus av det, samma mekanism som gör att folk vill breva på reddit och instagram osv.
är du kränkt user?
F1h1 att ge frugan smisk om hon är lite olydig
när insåg ni att harry potter var den samhället ville man skulle vara, malfroy den man borde ha varit?
ukrainskor härstammar från svho om du kan historia
Muslimer visar varje dag vilket misslyckat förhållningssätt de har till varandra, sina släktingar och sina hem- och värdländer...
Sekulära muslimer är bättre och till och med gulfländer börjar släppa på sin religösa övertygelse.
twitter.com
Gud vilken sötnos
JAG HATAR ATT PLUGGA PÅ DISTANS
nej, det gör de inte
Dessa kvinnor kommer bli våldtagna för att sätta ett exempel för andra kvinnor om vad som händer när man beter sig sådär
Jag tycker det är nice. varför hatar du det?
Jag tycker att det är okej. Föreläsningarna blir tråkigare och svårare att fokusera på men jag gillar att sitta hemma favä.
Du måste ha en grov personlighetsstörning
Rannsaka user
Gör ett schema och plugga utanför hemmet. Vad är svårt med det? Röker du hasch och runkar på dagtid eller?
Jag vill titta på fina flickor inte bara plugga
Sluta försöka forcera detta "jagjag". Bokstavligen inte ens ett skämt eller en rolig bild, bara ett citat från en dutubvideo som inte ens är relaterat till tråden.
blir deprimerad av att vara hemma hela tiden
har knappt någon studiemotivation
Skaffa dig en fysisk hobby då? Lyft skrot eller börja dansa. För har du små degiga armar kommer de inte titta på dig ändå.
ronkar ibland mellan föreläsningar
jag vaknar typ kl 12-13, då är "dagen" över
youtube.com
roligt :)
>en user länkade jonna jintons du gamla du frialåt förra veckan
>när jag lyssnat färdigt får jag en känsla att det kommer vara fullt med stormkommentarer från både svenskar och icke-svenskar
>hade rätt
Ja jag gymmar men nu får de ju inte ens se mina gains
samma
Stenen i handen på den starke
ugu gaga go go
:((((
bokstavligen hur kan man vara så dålig med pengar
Jag tänker bara på blanda upp låten när jag hör du gamla du fria, bränn SVT i minecraft
jaja
Är du proxybög eller har bara åren av skitbrevande mosat din hjärna och ersatt den svenska grammatiken med engelsk?
haha köp hans kläder freshmerch.fm
>har bara åren av skitbrevande mosat din hjärna och ersatt den svenska grammatiken med engelsk?
D1a, har knappt skrivit på svenska på flera år
Rienfelt var CBs runkstrumpa
*förstör sverige*
haha ojdå men ni öppnade i alla fall era hjärtan som jag bad er att göra, nu ska jag leva lyxliv medan landet brinner upp, hörs losers! *snortar en fet lina kokain*
Var inte Arom Flam i den musikvideon? Le knasiga och roliga juden hehe.
baserat
sämsta trådjagjaget 2020
vart hittar man ett fruntimmer som låter en ta på deras könsorgan?
world
war
FIVE!!!!!!!!!!