Sukellusvenepainos
/mämmi/
Other urls found in this thread:
bitchute.com
twitter.com
tää voitti :D
oispa jaffakeksejä
oispa animepilluu
oispa kalakukkoa
eiks tää saanu suomalaisen tyty-yden? pistäkää linkkiä. miten murhaajapaloittelija saa tyty-yden mutta nyymi ei?
Kerrankin jotain muuta kuin settiä, lintua tai animea!
mitkä bluetooth nappi kuulokkeet ostan?
oon syönyt ton lihasia piirakoita
Animepilluu!!
This post is dedicated to this Russian person(the image). Are you OK, russian/Mari person?
>k menu
Köyhä paska
fazerin jaffat on kaikista paskimpia
Yes i have schizophrenia and i will kill you fucking natzi!
tunnistan taas ton kahvinjuojan
nyymin viekkuun nukkumata
turkunyymi kunnos?
toi on aika paha ku noilla oli avajaiset just pari viikkoa sitten
oon ollu kotoo 20720 eikä kiinosta lähtee ulos
sormetan sua anaalirauhasesta
Yritys ei toiminut. Vakuutuspetos.
Mikäköhän tuon palon aloitti? Oli muuten aika satainen päivä. Olikohan joku sähköhäiriö vai mikä.
miksi paskominen tuntuu niin hyvältä; varsinkin kunnon suolta vääntävä ripuli lierustus tai neekerinkullin kokoinen jööti?
>Suuri, noin 6000-neliöinen, teollisuusrakennus on tulessa Pansiontiellä. Rakennuksessa sijaitsee autokorjaamo sekä rengasliike ja sen varasto. Kaksi työntekijää altistui savulle palon alkuvaiheessa ja heidät toimitettiin hoitoon. Palosta levisi runsaasti terveydelle vaarallista savua lähialueille. Sammutustyöt jatkuvat aamuun asti.
>Vaaratiedote: Turussa Pansiontie 4 palaa liikerakennus, josta aiheutuu runsasta savunmuodostusta Pansion alueelle pohjoiseen päin. Alueella kehoitetaan sulkemaan ikkunat ja ilmanvaihto.
vakuutuspetos
Koska oot homo. tuntisit samaa nautintoa ottaessasi kyrpää perseeseen, vitun hintti.
hui iiiik!
Voitteko vastata tähän viestiin niin jätän sen punaisen huutomerkin tuohon yläkulmaan ja ei olisi niin yksinäinen olo.
>vihaa homoja
ööö jäiks niinks vähänks niinks noloo...?
moi nyymi
*suutelee sua kaulalta*
how am i a nazi? You dont know anything about me?(what political oriantation I have)
(allso, from my understanding you can not know that you have schizophrenia which is one of the condion of having schizophrenia, not being selfe aware of once sicknes. If you do, you are just a bitchute.com
google:I recognize a ton of coffee again
yes, coffee... what do you mean with this?
rip turku nyymi
mitkä bluetooth nappi kuulokkeet ostan?
toivottavasti tämä auttaa
kiitos nymphs. Avasin toisen selainlehden niin voin pitää tuota huutomerkkiä tuossa ja lurkata samalla. Välillä katson sitä ammentaakseni voimaa.
minkä vitun huutomerkin
meinaan, et tunnistan taas ton kahvinjuojan
oon kyl edellee tääl 20720 runkkaamas loleille
hei toi on se sama tyttö joka sanoo että "toi on laitonta, saatana"
kuolin rip mä
tunnistan ton toisen lolin
miten saisin nympsin pympsin itselleni?