Støres rebell-utgave
Forrige:
Støres rebell-utgave
Forrige:
Other urls found in this thread:
famousbirthdays.com
twitter.com
Hi. Why you no sleep?
I want to speak with a Chad who didn't sleep.
I don't care about dumb wageslaves who just woke up in Oslo.
Samme problemet som anonsen her.
Har startet å se på Stjernegåte og det er super komfy sammenlignet med moderne søppel men jeg kan ikke spille de samme spillene jeg spilte i 10 år igjen
I'm a NEET, I don't need to sleep at the same time other people do, I'm a free man!
I just woke up, gonna get some coffee and play video games
based
well, at least you're not going to work.
been a NEET for almost a year, but I still like getting up early
I'm afraid of closing my eyes so I usually read until I black out.
Currently I'm reading _The civil war in France_ by Karl Marx, about 1871.
why are you afraid of closing your eyes? bad dreams?
Well I don't like being an isolated NEET and I don't like to think about my future...
Might go to read in bed now though, ntmu!
I nårge tråden snakker vi nårsk
hope things get better
ingen er våkne uansett, tråden dør
>norsk presse bruker mer spalteplass på at advokaten til Trump ble lurt av Borat enn på Hunter Biden greiene
Det er over...
>I den nye «Borat»-filmen skal man kunne se den tidligere borgermesteren i New York med hånden i buksen når han er alene på et soverom med det som i filmen er den 15 år gamle datteren til «Borat».
Legg merke til hvordan de ordlegger seg.
>den 15 år gamle datteren til «Borat».
Hun er 24 år men spiller en 15 år gammel rollefigur, det er heller ingenting som tilsier at advokaten visste at hun «bare» var 15 år
I neste setning skriver de
>Hendelsen skjer mellom Giuliani (76) og skuespiller Maria Bakalova (24) som spiller datteren til «Borat», på et soverom med skjulte kameraer, skriver
Så det er greit å filme folk med skjulte kamera i privat sammenheng så lenge det kan diskreditere advokaten til Trump.
Sitter på dass og gærter og møkker.
Det er uironisk propaganda user. Har advart om at Norsk presse ville begynne med slikt siden 2016. Uironisk propaganda. Jeg vet av et titalls saker som har blitt vinklet feil fra start, eller ikke dekket i det hele tatt. Verden er ikke det samme post-assange\snowden.
Pressen har uironisk falt. Systematisk kontroll utøves over enkelt saker. Narrative skal opprettholdes.
Begynner å bli veldig teit, men jeg kan garantere deg at det blir teitere. Gleder meg til mediedagene, skal møte i person neste år, må se konversere med disse menneskene i person.
Se gjerne etter kilder. NTB har blitt ubrukelig, samme med AP\Reuters. De som dekker Biden saken ræva er forresten schibsted for det meste, en jævla dritt organisasjon som selger narrativ kontroll sammen med flere større internasjonale aktører.
Kanskje jeg skal ta meg en runk før jeg drar på jobb
bork bork bork
Dette kan NRK skrive sak om men ikke at etterretningsjefen i USA avviser at FBI etterforsker noen lenke mellom Jager Biden laptopen og Russland.
For ikke å nevne at borgemesteren visstnok ble intervjuet eller noe og hadde en mikrofon på kroppen som gikk under skjorten? Selvfølgelig holdt han på med buksen etterpå.
*promp*
Hihi
Fy flåbbe
vis brevet
Hva var det?
>dfn ingen fjortis jv
>You were issued a warning! ;_;
>You were issued a warning for posting
Zig Forums only allows respectful discussion of other cultures.
faen i dag må jeg inn til byen og handle ting
burde pumpe litt jern først
>14
enig, 14 er for ung. 18 er for naiv, med mindre du liker det.
Hun må være minimum 22-24, as.
jeg mente, for meg så må hun være minimum 22-24.
>famousbirthdays.com
What are they feeding kids now a days
god morgen, Soma er søt