Sverigetråden - Baserade våldsupplagan

Attached: Snaptik_6886157328865824001_.webm (540x960, 2.4M)

Other urls found in this thread:

youtube.com/watch?v=eivcagwvbQk
twitter.com/AnonBabble

...

Grabbar ända sedan jag såg serien Konstigare Saker på Nätflick har jag börjat tro på monster och skit. Cp-läskig serie favä

Kan ngn förklara vad grejen med mittbena är?

Det finns väl en tysk version som är bättre? Varför ser du på jänkarskit?

Ni gillar inte rymden....för att? Ni läste på kanalen att det är sojigt? Häng er själva

vet inte men känns som att alla blev jävligt 90-tal över några månader för ett par år sen

Trend

>borde vara minst 1 års fängelse på narkotikabrott av eget bruk.
>Dödsstraff på langning
>d1a och de ska sortera sopor, inte spela tv-spel och äta tårta

Attached: 1572085051950.jpg (1908x1146, 225.69K)

EXTRAVAL
EXTRAVAL
EXTRAVAL
DET HÄNDER

>Ni gillar inte rymden....för att? Ni läste på kanalen att det är sojigt? Häng er själva

Attached: 1556145128181.png (647x778, 15.84K)

Tröttnat helt enkelt. Alla hade vi vår rymdfas typ 2010. Vi vet att det inte leder nånstans.

vet inte, hade faktiskt nästan föredragit att komma fort, så kan man fortsätta knulla efter 5 min paus
vet inte hur det är för er, men ju mer förspel desto svårare blir det för mig att komma
alltså om man typ ligger och ser film, kelar och skedar innan sexet och har bånge hela tiden blir det typ att man kantar, så när vi väl har sex sen blir det svårare för mig att komma

Vem är det på bilden user?

fan vad jag hatar zoomers och nybögar. vill ha en tråd där man kollar leg och man måste vara minst 25.

Chud Chudsson. Han ligger bakom minst hälften av breven på kanalen

Länk eller sug kuk

Men säg VARFÖR era antivetenskapliga jävla cp-ungar

Aa visst farfar vi säger så

Jag har spelat datorspelet Mass Effect.
Jag gillar Mass Effect.
Därför är rymden baserad.
Men bara om man får knulla rymdvarelser (tjejer)

Nej. Sluta knarka och ta del av knarkkulturen och skaffa perspektiv så förstår du hur infantil underdog vinkeln är i ett svenskt sammanhang.

Varför åldras svenskar så illa? Vi vet ju hur sv ho åldras, men även männen verkar tappa håret när de når 20-års åldern

Tillhör han den finsk-ugriska stammen Chuderna?

Attached: Gigachud.png (1080x1292, 220.21K)

Jag upplever att det är rolig konst. Riktig konst. Inte något att bygga en politisk rörelse på Zig Forumsjonte.

sex

Varför hatar ni fempojkar nu igen?

Ja, får många har kommit på senaste och bara mobilbrevar. Eller finns det en annan anledning varför vi nästan aldrig när bildgränsen längre?

lågt T

Å ena sidan tycker jag knarkare är dåliga
Å andra sidan knarkar Yung Lean och jag gillar hans musik
MEN han har sagt att knark är dåligt och att man ska hålla sig undan det

Lågt T leder till hårfall

Attached: 1603367747674.jpg (871x1200, 154.24K)

ROOOOOOMPAAAAA

Så här ska man åldras

Attached: EXaO1G8VAAEfd5U.jpg (828x422, 49.57K)

Ni har både rätt och fel. Lågt T kan leda till hårfall, men kan också leda till att man har kvar sitt hår. Hög T kan du också tappa hår ifrån. Beror på genen man har.

Han är 20 år gammal på bilden till vänster asg

regelrätt upplaga

Så här ska man åldras favä

Attached: 1598861634492.jpg (408x582, 27.16K)

>hög t ger håravfall
>låg t ger håravfall
Så medel T är det som är bra eller?

som tattare?

Du tycker säkert negertårtan var ett episkt praktexempel på att lyfta upp hur det VITA FÖRTRYCKET MOT SVARTA också? Men inte för den politiska feltolkningen utan för det konstnärliga uttrycket.

Attached: Modern_incidence_of_slavery.png (1425x625, 53K)

Så HÄR ska man åldras. Vad är er ursäkt för att inte åldras som Basshunter? Blev ni mobbade i mammas mage?

Attached: DRuXHWRXkAATO1x.jpg (900x1200, 148.83K)

1614 nya fall
1 ny död

Grabbar hur vet jag om jag är ful eller snygg? Seriös fråga

Varför hatar han grodor så mycket?

>1614 nya fall
Detta är oroväckande. Andra vågen kommer oironiskt att slå hårt mot Sverige och omvärlden. Jag fattar inte varför vi inte vidtar fler åtgärder nu.

För att han har klass. Inte swag

Attached: 1557830767059.png (690x670, 94.86K)

Om rymden är sojig, vad är inte sojigt då? Era idioter

Får du spontana leenden från kvinnor?

Historia

>Folk väljer sida 9 upplagan istället för den regelrätta upplagan

Attached: 1603097271782.png (275x251, 134.53K)

Fy fan vad jag saknar
>swag is for boys, class is for men
Jagjagen, det var riktig själ det

>negertårtan
brister ut i dans och konstaterar att det mest uppseendeväckande vinner helt enkelt
youtube.com/watch?v=eivcagwvbQk

Attached: 1602846080403.gif (275x271, 2.78M)

Ibland aa. Vadå då?

när vi börjar ha flera tusen fall per dag så är det konstigt att de släpper restriktionerna för personer över 70 år.
Är ju inte att man hatar gamlingar utan man vill inte att agda 85 ska belasta vården och dö. Men nu kommer vi se mängder med gubbar och tanter i kollektivtrafiken och på affären.

Har inte tänkt på det tidigare, men den där tårtan har BARA-ögon

Pluttis....grodan wojak har blivit deboonkat som ett althöger-mejmej

Allt är sojigt
Ingen får ha roligt
INGEN blir frisk

>saabtail
?

Är det inte konstigt att högern, som tjatar om att moderna politiker ignorerar vetenskap, är vanligtvist klimatförnekare? 98% av forskare är i konsensus om att klimatförändringarna är pga människan. Bara ett fåtal skeptiker.

Det är som vänsterblivna som håller med de få radikaliserade "genusforskare" som anser att kön är påhitt.

Är de klimatförnekare bara för att vara trotsiga och "äga libsen"? Eller för att tankesmedjor drivna av fossilindustrin säger åt dom att förneka klimatförändringar så de kan fortsätta utvinna fossila bränslen så mycket det bara går?

Jag fattar inte varför de gör så. Vi måste vara försiktiga.

Jag och min fru

Attached: 1574954785740.jpg (3983x2511, 619.73K)

Varför är högern så dålig på historia? Talar man med någon högersnubbe som tycker att man borde fokusera mer på vårt ärorika förflutna så är det enda de kan komma på "vi var vikingar o skieet" eller "möh carolusrex! precis som i mina episka sabatonlåtar!!"

gör en tinderprofil

>Är de klimatförnekare bara för att vara trotsiga och "äga libsen
Många är tyvärr det, ja

t. höger och fullt medveten om hotet mot klimatet

Vilken del av vår historia är din favorit user?

nu är det ett jagjag men tror vi kommer se ökning av döda om kanske inte 2 veckor men om 4 veckor.

24 och har aldrig jobbat, fråga mig vad som helst