/norgetråden/

Patruljert utgave
Forrige:

Attached: tøytepatruljen.webm (480x848, 1.99M)

Other urls found in this thread:

tynsetingen.no/2019/bygdeliv/godt-a-vaere-muslim-pa-tynset/
youtube.com/watch?v=mKRTOIUebz4
youtube.com/watch?v=UuKTN51RDbo
youtube.com/watch?v=4XqVgjATEAc
youtu.be/8fR8NztLkMk
youtu.be/06q83Twtw1M
twitter.com/SFWRedditVideos

Denne tar vi

Attached: Gabriel.jpg (1320x780, 210.13K)

nå har jeg ikke snuset på 24 timer, deilig å endelig ha sluttet for godt, takket være den overmenneskelige viljestyrken min.

Tynset ja
tynsetingen.no/2019/bygdeliv/godt-a-vaere-muslim-pa-tynset/

>en av de kaldeste og jævligste plassene i norge
er ingenting hellig?

Attached: om du bare visste hvor ille det er.png (98x100, 25.85K)

HELVETTES TØYTER

Attached: 1585226788701.jpg (493x486, 55.86K)

De neste tre dagene er verre fåvæ

vet, er fjerde eller femte gangen jeg slutter nå.

ingen tøyter i våre tråder!

Attached: 1576014467304.png (1200x800, 83.87K)

youtube.com/watch?v=mKRTOIUebz4

Synes du fortjener ei lita snus nå som du har vært så flink.

>begynner å bli kaldt ute
>somalierne trekker seg tilbake til bulene sine
deilig med vinter gutta!
trenger snart ikke se dem før til våren igjen!

Attached: 1576011908912.png (1056x775, 29.63K)

youtube.com/watch?v=UuKTN51RDbo
hehe

den andre bølgen?
bare tull.
den tredje bølgen blir den ekte bølgen!

Tror jeg trente for hardt i helgen gutta, ikke gøy. Tok en roligere løpeøkt enn jeg pleier og er fortsatt helt kjørt. Kjente en rar følelse i lårene da jeg gikk opp trappen fra kantina på jobb i dag, men hadde aldri trodd det skulle være så ille. Får ta meg en dusj og litt kveldsmat og håpe det har gått over til i morgen.

Gratulerer. Er det opptenningsved du bruker?

Det der er nybegynnertall user, bare løp når du skal noe sted. 1,5 kilometer er jo knapt nok til å bli svett om du holder vanlig rolig marathontempo.

Innafor.

Attached: thrjnfd.jpg (859x880, 167.48K)

Tenk at svenskene må dubbe norsk barnetv
youtube.com/watch?v=4XqVgjATEAc

>han bryr seg fortsatt om det der

Finnes også moske i Vadsø

hvorfor blander alltid NRK søte norske jenter med kjøtere og mennesker av melaninrik bakgrunn?
eller er dette representativt for demografien i oslo?

Attached: fådemut.webm (1280x720, 2.15M)

Skulle ønske jeg var svart eller asiatisk, alt annet enn en kjedelig hvit nordmann

kan du ikke bare flytte til sør afrika, så blir du minoritet og greier!
spennende og vakker kultur har de også.

Attached: mob-tire-og[1].jpg (700x372, 45.21K)

First world wena!

youtu.be/8fR8NztLkMk

>Førstegenerasjons norsk-pakistanere har også høyest andel selvstendig næringsdrivende i Norge; 9 % mot 4,5 % i hele befolkningen.
>Norsk-pakistanere bor hovedsakelig i Oslo og Akershus, og 85 % bor i egen eid bolig, samme nivå som etniske nordmenn
Pakistan

Disse unge menneskene snakker norsk uten aksent og kan derfor vanskelig beskrives av innvandringsmotstandere, som å komme fra en utenlandsk kultur. De er vesentlig mer kjent med det norske samfunnet enn deres foreldre er, og vet å fremme egne interesser og verne om egne rettigheter. De er kjent med begge verdener og dette skaper et særlig problem for denne gruppen som helhet. På den ene side har nordmenn fortalt dem siden deres barndom at de er annerledes, enda de faktisk ikke har noe annet hjemland enn Norge. På den annen side føler de seg ofte presset av sin foreldregenerasjon til å forbli tro mot tradisjonene og ikke bli 'for norske'. Studier indikerer at mange i denne generasjonen, ikke uventet, ønsker å få det beste ut av begge verdener: personlig frihet og behandling som likeverdig i det norske samfunnet, men også trygghet gjennom den kulturelle arv fra deres foreldre og foreldrenes opphavsland. Mange fortsetter som muslimer, snakker panjabi eller tilsvarende språk hjemme og følger faste tradisjoner, samtidig som de krever å ble behandlet som norske på lik linje med andre i samfunnet.

>Per 1. januar 2020 var det 38 674 norsk-pakistanere i Norge, hvorav 21 109 var innvandrere og 17 565 var norskfødte etterkommere. De første norsk-pakistanerne kom i midten og slutten av 1960-årene som arbeidsinnvandrere da innvandringspolitikken var liberal.
>da innvandringspolitikken var liberal.
vel, nå er det jo over 40 000 somaliere i norge, og de kom leeeeeenge etter de første pakistanerne

Leggene mine er helt føkked for tiden. Tror jeg har fått shin splints eller et sånn lignende mem. Vil bare ut å løpe, men blir sikkert bare verre da

Er dette ekte? Hva er kontekst?

Attached: 1577619463775.jpg (500x629, 109.41K)

>Etnolog Liv Hilde Boe sammenligner den pakistanske arbeidsinnvandringen til Norge med den norske innvandringen til USA.[15] Hun skriver,[15]
>De første unge pakistanske mennene som fant veien til Norge, kom som «fremmedarbeidere» i slutten av 1960-årene. De kom for å bedre sine kår. Det har vist seg at det ikke var de som hadde de største vanskene hjemme som emigrerte, men kanskje de mest aktive og modige som våget det store spranget – å reise ut og være pionerer, å tjene til sitt opphold, å sende penger til familien i hjemlandet og bidra til at andre familiemedlemmer kunne komme etter. Trolig vil det være mange norske og europeiske emigranter til Amerika denne karakteristikken kunne passe på.

Ja, det er jo AKKURAT det samme å komme til en velutbygget velferdsstat som det er å komme på bar bakke i Amerika og bli tildelt en jordlapp i ingenmannsland...

Attached: lei av dritten din.png (1024x1096, 172.23K)

jeg skjønte ikke URanus-vitsen i den norske dubben av E.T. på VHS
jeg trodde det hadde noe å gjøre med å være urgammel

det er fra /norgetrådens/ ungdomskor

Attached: Møkka lei av fargede folk.webm (640x360, 2.97M)

>humor fra 2012
youtu.be/06q83Twtw1M
Rart hvor raskt ting har endra seg

>pioneer
>noun
>a person who is among the first to explore or settle a new country or area.
Fy faen som jeg hater sprenger-sosiolog-kjerringer

Flotte greier. Takk.

Attached: 1584723628123.jpg (393x391, 99.79K)

Sånt er ikke gøy user, JVen min hadde et stygt fall og har ikke løpt på over tre uker nå, så jeg har fått høre i detalj hvordan det er å overhodet ikke kunne løpe. Forstår ikke helt hvordan man blir så skadet annet enn ved å brekke beinet, men det virker ikke gøy. Får du i det minste trent styke i mellomtiden?

Attached: dghjdgf.jpg (796x877, 77.15K)

savner 2014 og 2015

Attached: polse.webm (500x346, 2.7M)

meg på bass

Attached: 195[1].png (1054x750, 352.19K)

føles ut som at mellom 2015-2017 så havnet vi i en annen realitet.

det er noe som bare.. føles feil liksom.