Attached: kommunistblodtryckshöjare.jpg (630x525, 72.1K)
Sverigetråden - Poolupplagan
Henry Hall
Other urls found in this thread:
youtube.com
youtube.com
voca.ro
youtube.com
en.wikipedia.org
youtube.com
twitter.com
Isaiah Watson
Grayson Young
>dkn ingen fv
Connor Hall
>Heh... jag låstsas helt enkelt vara vänster och skriver helt sjuka grejor....sen tar jag en skärmbild av mina egna brev....Zig Forums kommer ÄLSKA detta!
Charles Long
Mason Peterson
Varför gör de så här? Har de inget liv?
Wyatt Brooks
Ryan Butler
Om hitler vann så skulle vi haft fv förmedling nu
Föreställ dig en storbröstad kvinna handplockad från kenyas slavplanteringar för dig
Easton Sanders
?
Luis Roberts
>kolla grabbar! episka wojaks som blir redpilled!
Jackson Sanchez
kino favä
Joshua Ward
nostalgi-upplagan > en ful pool
aja
breva nostalgi
youtube.com
Gabriel Richardson
Hur går det för honom? Varför imploderar hans rövhål av Zig Forums:s blotta existens?
James Diaz
Högerjagjag:
>snyggt gjorda
>originella
>i ton med jagjagskultur
>tar inte sig själva allt för seriöst
>fin musik
>"...but then everything changes... apathy becomes idealism, cynicism gives way to stoicism, a generation of men find their purpose to proudly carry the flame of their ancestors into a new century"
Vänsterjagjag:
>sjudande
>d-du är ful du ser ut som mig innan jag började ta HRT
>dåliga kopior på högerjagjag
>kan inte vara kantiga
>tråkiga
>repetitiva
Jackson Harris
Poolar är mysiga
Brayden Phillips
>Hur går det för honom? Varför imploderar hans rövhål av Zig Forums:s blotta existens?
Hudson Scott
Bara sjud och damp från din sida. Ni kan inte skapa något eget alls
Logan Foster
påminnelse att han ser dig
Jayden Myers
>apathy becomes idealism, cynicism gives way to stoicism, a generation of men find their purpose to proudly carry the flame of their ancestors into a new century
Jävlar vilken hjärnkultingtagning. Trycker de bara in coola snurrord in i en mening?
John Nelson
*brister ut i dans*
Nathaniel Taylor
Vi har skapat en enkel wojak edit som har fått hundratusentals åltrajters dampgråta
Jayden Cruz
>dkn man aldrig kommer vara en ung nyexaminerad karriärist i NYC år 2006 som hungrigt kastar sig in karriärsvärlden, dejtar, upplever nattlivet, kaosade fredagar med kontoret och i allmänhet "the hustle and bumble of the big city" med champagne, progbrudar man träffar på hipsterfester i west village och kunna prata drömmar hög på lite braj på något tak i en alternativ fest i brooklyn
BARA, Lund är så fucking tråkigt som vuxen anställd
Anthony Sanders
en.wikipedia.org
varför klarar inte vita av att göra detta?
Luis Foster
t. för korkad för att förstå vad det betyder
Angel Harris
>samma grabb
>samma typ av brev
sjud mer
Justin Diaz
se
Adam Hill
Bokstavligen bara en massa ord. Kolla. Jag kan också
>the spirit of the people lies dormant in the apathy of the weak but with the spirit of the northern wind, we may overcome our degenerate vices in a new awakening beyond the horizon of our fate
Bokstavligen ordbajs
Samuel Reed
flickvänsförmedlingen skulle dock förmedla 90% av kvinnorna till 10% av männen, 80% skulle bli portade
Brayden Lewis
Om man sjuder över att bli BÅH varje gång man försöker prata politik kåpar man med att bara beta istället och intalar sig att det är motståndaren som sjuder
Ayden White
Om ditt enda syfte är att få folk att "sjuda" så är du mer besatt av dem än de är av dig, och i slutändan så reflekterar de bara tillbaka negativt på dig. Kanske därför du är sur och dampar hela tiden medan Zig Forums skrattar och har det skoj
Jace Powell
er etniska bakgrund
har ni håriga axlar?
Brayden Russell
Cameron Scott
Hur kan du ens säga detta utan skam? Vi ser ju tydligt hur t.o.m. folk i denna tråd sjuder
Grayson Morales
ALEX JONES PÅ JRE ALEX JONES PÅ JRE ALEX JONES PÅ JRE ALEX JONES PÅ JRE ALEX JONES PÅ JRE ALEX JONES PÅ JRE ALEX JONES PÅ JRE ALEX JONES PÅ JRE ALEX JONES PÅ JRE ALEX JONES PÅ JRE ALEX JONES PÅ JRE ALEX JONES PÅ JRE ALEX JONES PÅ JRE ALEX JONES PÅ JRE ALEX JONES PÅ JRE ALEX JONES PÅ JRE ALEX JONES PÅ JRE ALEX JONES PÅ JRE ALEX JONES PÅ JRE ALEX JONES PÅ JRE ALEX JONES PÅ JRE ALEX JONES PÅ JRE ALEX JONES PÅ JRE ALEX JONES PÅ JRE ALEX JONES PÅ JRE ALEX JONES PÅ JRE ALEX JONES PÅ JRE ALEX JONES PÅ JRE ALEX JONES PÅ JRE ALEX JONES PÅ JRE ALEX JONES PÅ JRE
Jackson Richardson
Grabben mår inte bra.
Kevin Bennett
Jag och min fru.
Justin Murphy
Förstår mig inte på hur ni orkar dampa dag in dag ut, månad efter månad.
Blir ni aldrig less?
100% finsk
Ja
Carter Allen
give her
Brayden Lopez
Inte han men din mening förklarar ingen logisk process mellan åskådningar.
Ryder Davis
...
Kayden Williams
Inte murdochs efterblivna mening heller
Isaiah Johnson
Ja, vi ser att du sjuder.
Nathaniel Ross
Hans eviga kamp måste fortsätta med det rasistiska sexistiska homo/pedofobiska kapitalistpatriarkatet
Leo Ward
Nej din hjärnkulting, det är inte ordbajs bara för att du inte förstår det. Du kanske inte håller med om budskapet men det finns ett klart budskap där. Kan förklara det åt dig
>user är deprimerad och känner sig hopplös
>han finner mening i sin politiska kamp, vad som verkar som helt plötsligt - "but then everything changes"
>apathy becomes idealism - han går från att inte bry sig om något till att sträva efter ett ideal
>cynicism gives way to stoicism - istället för att skylla på världen och alla andra så inser han att lösa världens problem börjar med att tämja sig själv
>a generation of men finds their purpose - detta är inte bara honom utan en hel generation av unga män, speglat av hur althögern växer hos unga män över hela västvärlden
>to carry the flame of their ancestors into a new century - de återväcker hoppet hos en döende civilisation och bär den in i 2000-talet
Svårt att fatta hjärnkultingen?
Carson Johnson
Bättre vore att stormbreva och sedan söka statliga pengar för at kartläggat rasismens framfart och göra reportage för public service.
Alternativ För Arbetslösa känner bara till det klenamade dampets väg framför datorn och saknar allt sinne för självförsörjande.
Extremvänstern är puckon med för mycket självförtroende.
Hunter Myers
youtube.com
G R A B B A R
Jayden White
>två brev som redan har brevats idag
Grabbar...
Isaiah Green
Svensk
Jag har ett par hårstrån med de kanske växer från ett födelsemärke
Jordan Hughes
Sorgligt att se hur han såg ut när han var yngre
Dylan Sullivan
>apathy becomes idealism - han går från att inte bry sig om något till att sträva efter ett ideal
zooomg så djupt! en person som inte brydde sig bryr sig nu! woaaw djupt!
>cynicism gives way to stoicism - istället för att skylla på världen och alla andra så inser han att lösa världens problem börjar med att tämja sig själv
Bokstavligen inte vad vare sig cynisk eller stoicism innebär.
>a generation of men finds their purpose - detta är inte bara honom utan en hel generation av unga män, speglat av hur althögern växer hos unga män över hela västvärlden
althögern har stagnerat. De förlorade momentum för två år sedan.
>to carry the flame of their ancestors into a new century - de återväcker hoppet hos en döende civilisation och bär den in i 2000-talet
Alla bär på något sätt med kunskap till en ny tid. Totalt jävla värdelöst.
Luis Campbell
>apathy becomes idealism, cynicism gives way to stoicism,
Fullt relaterbart om man läst en bok. Nitzscheansk övermänniska, överkommande av nihilism. etc.
>a generation of men find their purpose to proudly carry the flame of their ancestors into a new century
Ett återupptäckt intresse för filosofi och tradition som kommer ur en meningslös samtid. Du är bara rätt för poetiska resonemang.
Leo Fisher
>söka statliga pengar för at kartläggat rasismens framfart
tror de är lite upptagna med alla blattegängskjutningar och blattevåldtäkter för att tänka på några nissar som bajsbrevar
David Clark
Bokstavligen ingen fel med brevet. Ta ett djupt andetag och läs om det lite saktare så kommer ni fatta.