Koupplagan
Sverigetråden
Så jävla tråkigt att slynbrevarna är borta
koomarna vinner över bildgränsen
Fa-an jävla feta hora!!!!
Ni är så jävla tråkiga, hela bunten, vet ni det?
Hittade en bild som summerar Biancus liv
>Så jävla tråkigt att slynbrevarna är borta
Snälla säg var man kallar det när tjejer spänner tröjan sådan user, det är f1h1
>vi nådde bildgräns
hur länge sedan var det sist?
>drumpf konkade 6 gånger men klarade sig för att pappisen gav honom en hög veckopeng tills han var på fötter igen
>ses av chuds och incels som en extremt framgångsrik affärsman
BAHAHAHA
Grindrböghorslynan! :3 Bara feta daddies för din del såklart!
Sjud mer
Chuds och incels är glorifierade cucks. De ser på Erik Åskkuk och jublar när han knullar brudar och snortar koks på farsans bekostnad.
och ändå kommer du dö fattig
Fick en parkeringsbot på 1100kr, en gata jag tidigare stått på hade ändrats till ej parkering inom 7-19. Känns dålig mannen, men inget att göra åt saken nu.
ÄLSKAR ARABTJEJER
U G H
Vilken föredrar vänstern?
chalmers.se
>Du ska slutföra minst 15hp med lägst resultatet godkänt, under den första terminen, på det utbildningsprogram du antagits til
Vad i helvete? Parkerade du på kungens parkeringsplats eller?
Älskar Trump + du e bög
>mamma jag ska bara breva lite till tuttbilder
objektivt fel
Du är f1h1
d1 varför blir inte chuds arga över att jeff bezos är fan rik som fan har ett bankvalv som joakim von anka och det är fan orättvist och skit och de bara bryr sig om jävla identitetspolitik som att åttaåriga ebba blev gruppvåldtagen till döds av ahmed men de fattar inte att det aldrig hade hänt om det inte var för kapitalismen och rasismen och usas imperialism fan asså jävla chuddar
Polisen är schyssta, men Stockholms lapplisor är nog minst 10% av skatteintänkterna för staden, de visar ingen nåd.
Nä innerstaden i Stockholm har helt sjuka avgifter.
6 är perfekt
stör mig på mongon som ser en svart prick på skalet och får damp
Är det inte lite konstigt egentligen hur en kosmopolitisk globalistisk ateist som älskar bengar och som förmodligen hellre vill ha en manikyr och en martini än att bo på landet blev frontfiguren för högern? Varför är vår verklighet så jävla konstig?
>lurad av kapitalismen igen
>Det är ok att Jeff Bezos tjänar mer än ett helt land för att barn blir våldtagna
schizofreni
Åhhhh vilket ruskigt väder!
Nästan, bara nästan, som att högermänniskor inte är besatta av identitet som vänsterbögar som gråtdampar om att ledaren måste vara kvinna, svart, ha rätt pronomen, över 1000 förtrycktpoäng osv osv LMAO
Incels kan bli lurade till vad som helst så länge Zig Forums lyckas göra episka memes till det. Kolla bara AfS med en politik som skulle vara ekonomisk krossande för de allra flesta som röstade på jagjagpartiet.
6 är den enda som är mogen
Hatar när det är 5 och fibrerna som fortfarande är som mikroskopiska trästickor sticker under tumnageln när man öppnar den
5
Fast grejen är att de ser Trump som en stark och kristen korsriddare som ska rädda världen från globalism, trots att han i princip är globalism personifierad
vad är pälspsykfallets problem? är det matlajvaren? biancus?
>Nästan, bara nästan, som att högermänniskor inte är besatta av identitet
hahahahahah du vad biancus?
ett par finnar var väldigt elaka mot mig i en annan tråd, snälla ge mig mer av dessa bilder så jag kan ge tillbaka nästa gång.
Vem kämpar han mot nu? Serben?
Varför tar inte horstädis bort pälsbögporren?
>vad är pälspsykfallets problem? är det matlajvaren? biancus?
varför måste det vara nån?
Big tits in fat people don't count
Ska ni hitta på något roligt ikväll?
Fan jag gick också data. Vad har du för kurser nu?
han gillar det
Den som brevar det är också städis
Nej trumps politik är antiglobalistisk. Som sagt fokusera på politiken inte identiteten. Vet att det är svårt för vänstermänniskor då det innebär att ni måste erkänna att all er politik är liberal idag, ni har bara identitetsgnället kvar
>Nej trumps politik är antiglobalistisk.
hahaha ok
Vi behöver inte välja mellan utsugarkapitalism och homovänsterliberalism.
>AfS med en politik som skulle vara ekonomisk krossande för de allra flesta
utveckla gärna
>Varför tar inte horstädis bort pälsbögporren?
Ja? Vilka är det som skriker och dampar om att det måste vara kvinnor, bruna, negrer, muslimer, bögar, transor osv osv på varenda position? Samtidigt sitter högern och älskar Candace Owens (en negerbrud) och Hanif Bali (blatte och manskulting) för att de har baserade åsikter.
>ah men ni är emot invandring och bögparader det är faktiskt identitetspoliiitiiiiiik
Nej det är det inte
platt skatt gynnar fan inte vanliga fabriksknegare
>Nej trumps politik är antiglobalistisk.
På vilket sätt? Känns bara som virtue signaling när han säger att han är emot globalism
Och menar du att högern inte är nationalistisk längre?
>vara så här besatt av identitetspolitik
>j-jag är inte baserad
Biancus, du är fan ett enda stort skämt. Jag fattar inte ens varför du simpar så hårt för svennar. Självhatande blattar är fan de mest krinsch jävlar på planeten.
Att vara emot specifik invandring baserat på identitet är identitetspolitik.
Att helt stänga gränserna a la Nordkorea kanske inte är det.
>Självhatande blattar är fan de mest krinsch jävlar på planeten.
Är user som gjorde en kaostjej på smällen här? Undrar hur det har gått..
utveckla gärna
är skatt stöld?
>iste-user slynbrevar just nu
f1h1
>Trump är episk för att han trollar libtards episkt stil
>v-vadå han är en miljardär som köpt till sig allt i livet? Han är ju booookstavligen jag!!!
Dds äckelbabbe
Varför blir tjejer så missnöjda om man kommer innan dom?
Hon måste ju fatta att jag inte orkar knulla mer än en och en halv timme varenda jävla gång så att hon också ska få komma
>ja, jag går på bio ensam. Hur visste du?
Ja jag vet inte har någon en aning?
>lämnar globalistiska handelsavtal
>ökar tullarna på företag så de flyttar produktionen till USA
>inför inreseförbud för muslimer och stärker gränsen mot invandring
Att vara emot invandring för att blatteniggers begår brott, går på bidrag, sargar landet och sprider sin äckliga pissreligion här är inte identitetspolitik. Att ni vänstermiffon inte fattar detta är varför ingen röstar på er.
Ska lyssna musik, fixa en ny spellista till kneget.
Och beställa lite möbler/inredning hem.
dds evve
Alt-högern är en enda stor magnet för deprimerade, rätt så fula, killar. Killar som tror att bara om världen runt dem var annorlunda, då hade de varit så mycket bättre människor.
Nej. Vad som är stöld avgörs av staten och staten anser inte att skatt är stöld
>m-men mina universella totalt objektiva moral o värderingar!
finns inte
nej
Vem är du?
Kanske det~
kan utveckla min kuk i din morsas fitta. tänk själv.
>Sänker skatten med 13%
>Ingen gynnas
HMM
>Jag är inte deprimerad
>Jag är inte rätt så ful
haha, de kan inte hålla sig
måste alltid posta den bilden
hahaha
>att jag hatar en viss religion och vill använda politik för att bekämpa den är inte identitetspolitik
Går det ens att vara så här efterbliven?
I vanlig ordning inga argument utan bara sjud och damp
du på bilden, sluta släng ur dig floskler din hjärnkulting
jag är user
>du måste gilla massinvandring och otrygghet annars är du incelchudcismansgris!
Gillar du slyna runt?
Korrekt. Folk hatar niggerbabbar för att de begår brott, stör andra och lever på bidrag. Hade det handlat om identitetspolitik hade folk varit lika mycket emot invandring av koreaner men ingen bryr sig om dem.