Attached: Snaptik_6863937423123041542.webm (488x960, 2.28M)
Sverigetråden - Styrkeupplagan
Lincoln Price
Other urls found in this thread:
youtube.com
youtube.com
twitter.com
Luis Sullivan
Vem är längst i den här tråden? Vem är kortast?
Camden Reed
Jag är 1.88
Jace Gonzalez
Anthony Brooks
Att nöta eller inte nöta
Camden Brown
Gör det inte
Thomas Rodriguez
Kortast var nog My även känd som Lilla My. Har för mig att hon var 1.50 lång och vägde typ 45kg.
Dominic Cruz
Fortsätt så kommer jag gå och nöta
Jacob Howard
186 manskulting här. Jag för nöja med mig med tjejer från europas fastland.
Cooper Rodriguez
Alltså jag tänkte att det kanske skulle stressa mitt nervsystem eller något så jag frågar er eftersom jag vet att det finns många anons i tråden som är jättekunniga när det gäller träning
Jackson Rodriguez
Ska se vad jag kan göra. Vad har du för smak?
Robert Reyes
Börjat träna mig i den mörka kraftens vägar. Nu under icke-runk november så misstänker jag att mina krafter kommer nå nya nivåer. Mediterade imorse och kunde känna vad som hände i alla lägenheterna runt mig. Lät hatet mot vänstercuckarna och muslimerna flyta igenom mig sist på gymmet och vikterna bara flög upp.
Kevin Lewis
Jag är 1.92 men kommer ihåg att det fanns en kile från Gotland som var 207 centimeter lång och hade en fv som var 1.70 hahaha
Justin Taylor
Det du precis brevar, fylliga 2dtjejer som lustar efter kuk. f1h1 user, tack för att du brevar
Nicholas Rodriguez
Minns ni?
Jayden Stewart
Jag är 177 så jag är garanterat vare sig längst eller kortast.
Landon Sanders
Regelrätt tråd
Juan Howard
Är det möjligt att lära sig dessa krafter?
Sebastian Brown
>Insjuknande i covid-19 kan ge en svag mängd antikroppar – medan vaccin mot covid-19 däremot ser ut att ge ett starkare och mer varaktigt skydd. Det säger chefen för vaccinforskningen på University of Oxford till SVT.
>– Vi utvecklade ett vaccin mot ett tidigare coronavirus, MERS. Där såg vi att efter ett år hade försökspersonerna fortfarande ett starkt immunförsvar både vad gäller T-celler och antikroppar mot MERS-viruset, säger Sarah Gilbert.
>Hon säger att man sett samma resultat hittills med vaccinen mot det coronavirus som nu lamslår världen.
>– Vaccinet ser ut att ge en mer bestående immunitet än coronaviruset. Coronavirus i sig ger tyvärr ingen stark och långvarig immunitet. Jag tror däremot att ett vaccin kommer att ge en mer hållbar immunitet, säger Sarah Gilbert.
>– Vårt vaccin bygger till exempel på en plattform som vi testat under flera års tid. Det enda som vi gjort är att bygga in coronavirusets spikprotein. Vi gör nu alla tester som krävs för att helt säkerställa att det är säkert. Visst – ingen kan till 100 procent garantera att ett vaccin är fullständigt säkert, men det kan man inte garantera om någonting i livet. Och det är tydligt att vi behöver vaccin för att stoppa spridningen av detta virus, säger Sarah Gilbert.
Säg efter mig
INGET
BURGARE
Levi Fisher
Ingen bryr sig autisten
Luis Powell
Värk i nästan hela kroppen i en vecka samt trötthet, svettningar, huvudvärk, minnessvårigheter och svårt att formulera mig 100% rätt i tal.
Vad fan är detta? Jag är bara 21 år, men har utbredd smärta som en 80-åring.
Mason Gomez
>När man har bläddrat Zig Forums för mycket och jargongen smittar av sig på en vardagliga liv
Henry Richardson
Vänta så vaccinet fungerar?
Jaxon Cruz
Inte från en beta leftist
Leo Walker
Jayden Sanders
haha aa
Owen Ramirez
Inte från en beyata
Luis Turner
låter som du är en 45 åring i klimakteriet som känner efter alldeles för mycket.
Finns en anledning varför majoriteten av långtidssjukskrivna och långtids"""sjuka""" i corona är kvinnor i medelåldern.
Landon Diaz
>Vänta så vaccinet fungerar?
verkar som det
det kommer nog bli ett av de vaccinen som man får ta varje år
Justin Rogers
Så lösningen kan var testosteron-tillskott?
Samuel Sanchez
>hjärtpupiller
>f1a och fina pattar
>horn som man kan hålla och munknulla henne
user...du vet hur man retar upp en
Michael King
I could totally do that if my penis was'nt so big
Samuel Green
Levi Morris
Kan någon förklara för en hjärnkulting?
Adam Jackson
>använder uttryck som:
>shekels
>based
>cringe
>cucked
>pozzed
youtube.com
Känns som att han måste ta en paus från 4kanal, speciellt ifrån Zig Forums om han vill undvika ännu en skandal lol
Jaxson Taylor
Varför tar ni tiktokshomofilens skittrådar som skapas på sidan 9?
Joseph Brooks
Räknas det fortfarande som ickenöt om man får någon annan att nöta istället?
Alexander Brooks
nope, bara stjärtsmisk fungerar.
Carson Ross
Sjud mer vänstertransa
Jackson Allen
Varför talar du engelska?
Jace Sullivan
>133274503
>133274532
dds bög
Ethan Young
Bara för att du inte gillar OP betyder det inte att du ska starta (OGILTIGT) trådkrig din jävla autist. Bara scrolla ner istället för att dampa loss oskulden
t. inte ens tiktokböghorungen
Jason Hall
gamla vanor..
Noah Peterson
Har du bott under en sten det senaste halvåret? Ingen i Sverige(tråden) bryr sig om rekommendationer eller regler
Nolan Peterson
F1h1 hoppas en söt sjuksyster ger mig det
Angel Hall
Anons i tråden har ni fv???
Kevin Green
J-ja självklart
Connor Thomas
Ja här är hon
Wyatt Flores
Bröllop planerat nästa år
Logan Campbell
Gillar någon här super smash bros?
Sebastian Gomez
>skapades på sidan 10
>ogiltig
Dds tiktokanon
Christopher Martinez
Nå, var det baserat? Kommer han att lyckas kolonisera rymden? Donera benga till Musk
Austin Davis
>super smash bros?
64 och Melee var bra grejer, tänker inte spela det som gjorts efter det.
Colton Ross
Ärligt talat så läste jag tråden på engelska, herre satan jag måste sluta boffa tändargas..
Charles Bennett
F-fast rymden är soja det har folk i tråden sagt!
Liam Rodriguez
>dkn väntar fortfarande på att user ska fortsätta breva 2dtjejer
William Ramirez
Wow så detta är kraften av afrikaner?!
John Gray
Vilken typ av brevande i tråden under 2020 kommer ni minnas?
Själv kommer jag nog minnas blattebrevandet rätt mycket, där svenskar ställdes mot blattar i termer av rikedomar och social status. Det var nytt och innovativt.
Jordan Allen
Hade det fram tills för 3 månader men det tog slut, nu har jag en kk istället.
Isaac Stewart
Varför tycker folk ens att rymden är soja? Att utforska är inte soja.
Jack Parker
Ethan Barnes
Kan ni rekommendera 1 bra film, 1 bra serie och 1 bra bok tack snälla grabbar
Charles Barnes
saknar korttidsminne så jag kommer nog mest minnas alla söta pojkar i /cm och /lgbt
Nolan Scott
Bentley Smith
Sagan om ringen på alla
Jason Adams
Jävlar nu snackar vi om f1h1a bilder, fortsätt
>dkn koomer hjärnan är igång
Blake Murphy
Jag bröt precis 45 dagars nofap
Jävlar vad mycket sperma
Charles Price
Har hon en buttplugg?!
Jaxson Kelly
>"Stefan Löfven är en hanrej och han kommer inte få sitta kvar vid makten"
Jaxson Torres
Allt som reddit tycker är det minsta intressant är soja
David Allen
Du glömde säga no homo
Jordan Gonzalez
Mason Wood
Tuttsi x Löfven porrparodi när
Jacob Cook
>Om Stefan vägrar flytta sig från stadsministerstolen får jag helt enkelt sätta mig på hans ansikte
Sjukt att hon sa så här favä
Dominic Perry
Varför gav inte Frodo bara ringen till Sam i slutet så han hade kunnat springa upp för Domedagsberget och kasta ner ringen? Frodo hade ingen energi kvar. Tid gick till spillo och det dog Rohan- och Gondorsoldater under tiden.
Lucas Moore
DU DÖD
Michael Torres
>hanrej
tänk att det var frågan för 1 miljon kronor på postkodmiljonären för något år sedan
youtube.com
Justin Hall
Varför tar ni tiktokupplagor?
Isaac Jones
För att ringen var Frodos ansvar, och Sam hade väl blivit heemad av Gollum om han fortsatte ensam.
Nicholas Cox
Är det någon som seriöst överväger att gå från SD till V bara på grund av Nooshi eller är det lajvande?
Brandon Barnes
vad pratar man om med en f? inte bara när man håller på att dejta/flörta, men även när man lyckats göra henne till sin fv.
fattar inte. jag har väl inget att prata om med en f?
Gabriel Hill
Frodo var en överklasshob och hade för mycket fördomar om tjänarhober för att våga anförtro Sam med värdefulla ägodelar.
Owen Lopez
YLVA
David Campbell
Wyatt Barnes
Vad tror du själv? Det är Anton som är igång igen med ännu ett patetiskt försök
Angel Harris
Finns det någon del av kanalen där jag som koomer kan bli matad av 2dbilder och slynbrev för att få mig att kooma? Är i akutbehov.
Vill spruta ner hennes pattar med min sagge.