Äs aj wålk fhru the shadow of the välley of däth aj know dät aj äm the juiciest fåcking beastlord gläädjiator åf åll. Aj see the beyatas giving me looks but aj keep wålking. Aj see my nårthern bråthers out there, bänchprässing får fiffti får reps änd drinking skyr. Äbsolutely fåcking excrutiatingly mässif. Äs aj luk into the mirror åll aj can really säjj is mirror mirror on dö wål, tell me whu is dä juiciest fåcking chämpion åf dem åll
Karl Håkansson även känd som Don V och hans kompisar hotade negerns 3 lillebröder och åkte hem till dem och hotade deras familj. Stornegern (den som user brevar) blev riktigt arg på Don V. Fejden pågår fortfarande.
Det är nybögar och nbögar som dampar på 2d för de kan inte relatera till innehållet. Deras liv är fast med att prata om politik, bögar, transor och sv ho om och om igen tills de dör.
Zachary Sanders
och don v ska dö för det den fucking mammaknullaren
Gick till läkaren för två knölar under skinkorna. Tydligen är det ben och ska vara där, har ni också samma? Hon klämde min röv i en kvart och fattade till slut vad jag menade för knölar
såg precis, kino, varför kan man inte göra sånt här i Sverige? Asså typ nån film om stormaktstiden som har själ och inte bara är buskis eller PK-propaganda? Varför är svennar så jävla svälvhatande?
>dkn fått fv >ju mer tid jag spenderar med henne desto mer förstår jag hur ointelligent hon faktiskt är >börjar bli trött på det
vad ska jag göra?
Ethan Allen
sprängare här
vem är don v och magic mike?
Nolan Moore
kan folk rapportera så vi får bort spamboten tack
Evan Harris
Kino, don v e så gott som död
Ryder Phillips
inte självhatande men inte heller självrunkande
Daniel Edwards
jaha då var det dags igen för runk
Isaac Stewart
Heter hon inte Lena i den svenska dubben? Den är skitrolig att se på favä, inte bara för nostalgins skull.
Musiken är helt sjukt bra också.
Adam Thompson
Stå ut om hon menar väl men bara har otur när hon tänker
Isaiah Long
stick tillbaka till reddit då
Thomas Carter
dds
Alexander Phillips
Det finns animebrevande med substans och animebrevande utan substans. bilddumpning är själlöst reaktionsbilder som relaterar till brevets innehåll är själfullt
Biden utan tvekan efter att Blumpf förlorade WI och MI
Christian Adams
>133508894 de är ganska sent vännen för att säga god morgon
Hudson Roberts
Du kan börja med att aldrig komma tillbaka hit nbög
Charles Bennett
biden
Aaron Powell
Det borde finnas utrymme fäven ör romantiserande porträtt inom filmen. Istället får vi diskbänksrealism om misslyckade äktenskap, knasiga komedier, eller 500 dötrista johan falk och beckfilmer om året.
Levi Nelson
Det kommer förmodligen bli nyval p.g.a. valfusk på flera platser
Aaron Evans
Kåp
John Miller
Så varje gång 2dbögar pratar om kuk, sperma och bögchemsex med 2dbilder så är det själfullt? Okej.