/nederdraad/
Zeg hallo tegen mijn kleine Vrient editie
Welkom: Jij want je bent een vrient en je vrienten
Niet-Welkom: niet-Vrienten
/nederdraad/
Zeg hallo tegen mijn kleine Vrient editie
Welkom: Jij want je bent een vrient en je vrienten
Niet-Welkom: niet-Vrienten
sollicitatiegespreska?!?!?!?!
>Niet-Welkom: niet-Vrienten
Dit is nit acceptable!
Waarom?
MERKEL MACH FITTI AUF
Zijn meisjesvrienten welkom?
Ik wil bier zuipen maar alles is jakkie bah. Heb Heineken, Grolsch en Amsterl bier geprobeerd
Vriendelijke herinnering dat Japanners de beste spelletjes maken.
wat zal ik vanavond maken
Pisbier trinken und currywurst essen
oorlog gewonnen
chr*stelijke honden DNUG
Kek. Eet dagelijks rood vlees. Heeft onironisch de suïcidale gedachten weggejaagd.
>nsfw plaatje
>op een sfw bord
bedankt kerel nu ben ik ontslagen
Probeer Maes of Leffe
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
>Eet dagelijks rood vlees. Heeft onironisch de suïcidale gedachten weggejaagd.
Je had dus zware armoede van allerlei mineralen en vitamientjes.
vooral B12 denk ik
>JAAAAAAAA ROOD VLEES
nek jezelf
Niet getreurd, het is kunst.
...
Ja, maar geef melkies aub
ik ben tegen de regulering van drugs maar ik vind wel dat iedereen de toegang moet hebben tot goede drugs en dat ze weten wat ze gebruiken.
ik vind niet dat drugs verspreid moeten worden via een vrije markt, maar door een instituut.
>geen steak of bbq willen eten
Hoezo?
Rood vlees is lekker oetzie poetzie.
Leuk voor je, maar je mening is geen kanker waard.
Grolsch is hartstikke bitter
Amstel vindt ik vieze drap
en Heineken is alleen lekker koud.
Ik denk dat je gewoon een lage percentage alcohol bier moet drinken dan wen je aan de bittere smaak
oke leo kankerjunk
PUT THE GUN DOWN!!
Pannenkoeken en als die hoet betekend dat je jarig bent dan Pannenkoeken opgestapeld met krenten, appel en roomboter en spek en siroop en naja kaas als je wil?
Als het maar pannenkoeken is.
Ik drink nooit meer dan 6%, ik blijf in de veilige pisbier belt
>een lage percentage alcohol bier
Zoals? Hoe kan ik mezelf een Hollander noemen als ik geen bier kan drinken ;_;
ik ben persoonlijk tegen abortus, maar ik vind wel dat mensen die hun ongeboren kind willen doden daar de mogelijkheid voor moeten hebben.
2 against one isn't fair, see.
Bad bad copper, see.
Ik ben tegen abortus want het is moord
Abortus is geil
ik heb niets met baby's doden maar het idee dat vrouwen hun eigen keuzes kunnen maken maakt me ziek
Ga jij dat kanker kind betalen? Want ik betaal al genoeg belasting.
Drink shandy dat is lekker man en heel hollands.
Probeer anders een witbiertje of een blondje die zijn echt geil
bierista.nl
bierista.nl
Ja klopt daarboven wordt het vaak erg bitter
denk boven 7% is echt al vies
Dit is een goede reden.
>wijn online bestellen
gaan die flessen niet stuk onderweg
>krenten
>appel
>op pannenkoeken
Ja
Het enige juiste antwoord.
>kinderen kosten geld
>meer immigranten nodig want vergrijzing
lijkt me een betere investering om geld uit te geven aan een mens met betere genen dan geld uit te geven aan een stel stink