Attached: 1567484935794.png (1280x1280, 1.03M)
Sverigetråden - Skadade upplagan
Adam Taylor
Other urls found in this thread:
John Campbell
>>no one told me that washing the face is part of a normal daily routine so I never did it once until i was 20 when i learned it was a thing
va ska man tvätta ansiktet? gör jag aldrig
Jack Peterson
mosters ögonsten
John Nelson
Jävlar vad babbarna sjuder
Am Yisrael Chai
Jaxon Scott
Intressant det är att läsa på om clean break memo, skumt att detta inte pratas om oftare
Luis Adams
Anthony Foster
Brayden Wright
Varför gör han trådar med twinks?
Bentley Parker
SDjuden...
Aaron Sanchez
Otroligt krinsch och judiskt att kontrasignera kristendom
Dominic Anderson
du åker väl inte tåg i dessa tider, user?
Alexander Clark
Man kan sälja någon en pistol men inte viljan att använda den
Jag menar att krigets orsak är anledningen, det finns inga krig som startats pga teknologi
Xavier Clark
Han är bög och har autism.
Jack Flores
Jacob Wood
Europa var skräp innan vi kristnades, det ansågs normalt att våldta barn innan Europa kristnades t.ex
Jack Harris
vet vart detta är
Robert Green
Vi hade inte haft en existentiell överlevnadskris i Europa nu om kristendomen aldrig fick fäste.
Easton Morales
bara så det är.
Robert Allen
Vart är det?
Ayden Taylor
Hur steker jag sidfläsk?
t.aldrig käkat fläsk
Kayden Cook
Caleb Gray
KRISTENDOM
Gavin Turner
>Fler patienter än någonsin vårdas för covid–19 på skånska sjukhus.
>Totalt vårdas 148 personer på sjukhus i Skåne, den förra toppnoteringen var i fredags, med 147 inlagda. 14 av patienterna vårdas på IVA.
ska förnekarna säga att detta beror på ökad testning?
Aaron Myers
vad menade han med detta?
Ryan Turner
What did you eat for breakfast or lunch?
Angel Reyes
>Vi hade inte haft en existentiell överlevnadskris i Europa nu om kristendomen aldrig fick fäste.
Och varför tror du det? Det är ju bokstavligen när vi avkristnades som orsakade överlevnadskrisen som vi har idag
Evan Perez
Vad är det som gör förödelse (effektivt dödande) möjligt? Teknologi
Tror du japanerna heemade hela östasien med hjälp av "judisk påverkan"?
Krig sker hela tiden genom historien, du kan inte enbart lokalisera krigsorsaker till fucking judar din idiot
Elijah Anderson
H1
Landon Murphy
Inte vårt fel att Agda, 102 år med diabetes och KOL propagerade hela sommaren för att "lätta restriktionerna för oss 70-plussare" och sedan gav sig ut och fikade på fullsatta caféer
Matthew Martin
kista
Hunter Young
din mammas fitta
Brayden Cook
Låter som lögner
Samuel Ramirez
inget, har inte ens gått ur sängen
Noah Phillips
kommer inte ihåg men kört bild på den där vägen
Lucas James
Säger babbarna oironiskt att alla krig i historien beror på judar?
Benjamin Gomez
VIF SIDF
Jaxson Davis
mm, källa på att det var normal att våldta barn.
Andrew Diaz
skulle breva en ascii spindel men det vart något fel
Caleb Parker
Att USA gick med i första världskriget kan an bokstavligen lokalisera till judarna och Rothschild familjen har finansierat båda sidorna av krig i Europa i århundraden
Leo Gomez
Cheese and cucumber samich
Angel Thomas
Jag sa inte att alla krig är judars fel, skärp dig.
Bara att anledningen till krig inte har något att göra med verktygen som används i dem
Ryan Thomas
>Europa var skräp innan vi kristnades, det ansågs normalt att våldta barn innan Europa kristnades t.ex
Parker Smith
För att vi hade ett moralsystem som selekterade fram krigare innan kristemdomen gav oss slavmoral. Tiden då kristendomen var "baserad" var tiden då vi inte hade avlat bort våra hjältar ännu.
Leo Lopez
Corona är här, det kommer spridas, folk kommer behöva intensivvård och dö. Det går inte att förhindra. Restriktioner är bara till för att se till att vården hinner med, vilket den gör. Jag ska ut och leva.
Levi Adams
Wyatt Young
fyfan vad leds jag blir på morsan, alltid när vi har gäster hemma beter hon sig helt annorlunda, skrattar på låtsas konstant och är alldeles stöddig, så jäkla falskt att jag blir lack to da max
Gavin Butler
Aldrig hört om antika Grekland och Rom? Innan Europa kristnades var vi en galet barbarisk kontinent