settipainos postatkaa settejä
/mämmi/
Pancho!?
oispa loli
oispa nyymi...
hanpurilainen on kyllä tyhmä keksintö
tommoiset ruuat tarvitsee seinän joka estää ylitursumisen
tekisit kuitenkin jotain ihan vitun homoa
pitaleipään tungettu hampurilaispihvi rehuineen ketsuppeineen pitäis kokeilla. hampurilaissämpylät on karuja
pika ruokaa nopea tehdä nopea syödä
mitä nyymit on toivonu joulupukilta lahjaksi?
söin jo sori
tonttupimppaa
semmonen välikeli että kämpässä varpaita palelee yöllä mutta hiostuu peiton alla.
viikon päästä sentään luvattu pakkasta
Nukuin viime yön kivan tytön vieressä! Eipä oo päässyt näin käymään todella pitkään aikaan. Olen nyt iloinen.
maailman tuhoa ja kurjuutta kaikille
onko sinappi tehty jostain kasvista?
Puer aeternus
>1. Tunteiden lamaantuminen: viha ilmenee raivona, ilo hysteriana ja pettymys itsesäälinä.
>2. Vitkastelu: asioita lykätään siihen asti kunnes ne on pakko hoitaa.
>3. Sosiaalinen kyvyttömyys: mielijohteet määräävät ja toverit johdattelevat.
>4. Maaginen ajattelu: 'Jos en ajattele sitä, se menee pois.' 'Jos ajattelen sen muuttuvan, se muuttuu.'
>5. Äitisidonnaisuus: halu vapautua äidin vaikutusvallasta aiheuttaa syyllisyyttä.
>6. Isäsidonnaisuus: tunne ettei isän rakkautta ja hyväksyntää voi koskaan saavuttaa.
>7. Seksuaalinen sidonnaisuus: torjutuksi tulemisen pelko johtaa tunteiden tukahduttamiseen.
hmmmm...
valitettavasti sulle olet ainoa joka saa sitä kun me muut ollaan iloisia
kaalinsiemenistä. sinappikaalien.
paljonko maksoi?
>vesi, glukoosi-fruktoosisiirappi, sinapinsiemen, väkiviinaetikka, sokeri, rypsiöljy, suola
olin väärässä, sinappi on vettä ja myrkkysiirappia, jotä on maustettu sinapinsiemenillä ja etikalla
tekisi mieli syödä vielä jotain vaikka juuri söin
mitä syödään
nyymi älä
tos lukee että täytyy pitää sosiaalinen etäisyys myös odottaessa liikennevaloissa
yliksellä oli tänään hyviä setti kuvia
kato vaihdoit tiedoston nimen
katon kissatarina: mustaa
Oispa sinapin ruskea nyymi.
tarve: kriittinen
järkytyn aina välillä kun wintoosa herää eikä osaa pitää mun ruskeaa sävyä päällä kun mulla on tyyliin 60% sävytys päällä ettei silmät pala
niin sitä vaan silmät tottuu vääriin väreihin
Misaki ei ole todellinen.
en tiedä tekisi mieli vitusti jotain settejä heti tokana päivänä laiharia
nyymi...