Portugueses, brasileiros e españois benvidos
/gal/ - Fío galego
test
Arre carallo caghondios xa
fotos da miña volta polo monte
secesionistas
>Eses edificios que berran "feísmo"
Soul
Onde é iso? Parece o tipico pobo do lao da carretera rollo ordes ou asi, ainda que o monte é bonito iso é certo
Alma.........
Lo que facedes eu tou no coche escoitando musica hai alguen de Lugo que vou onda el agora mesmo e tomamoslle unhas.
o punto medio entre santiago e o miño mais ou menos
Algún viu Antena 3 hoxe? Puxeron unha noticia ao mediodía dicindo que en Galicia habería multas de preto de 20 000 euros ou algo así para os que se negasen a recibir a vacina, pura coña
Anti vaxxers btfo
antena3.com
Unha das periodistas chegou a dicir 600 000 euros de multa lmao Eu descoxoneime
> /gal/ - Fío galego
> /gal/ - Fío galego
Non te preocupes, facémoste o galle das chinas honorario
tanto culpar aos xoves e ao final so deron positivo por covid 0,5% dos estudantes da USC... manda carallo, putos boomers de merda, que ganas de cuspirlles na cara, ahi morreran ostia
usc.gal
A ver oh imoslle as putas
Boh é pa distraer da barbaridade queé o tranaporte púbico e a educación agora mesmo. Eu fun no da renfe por necesidade e iba petao con catro filas de asentos baleiros reservaos po revisor do carallo (que da igual porque usan ventilzacion circular). Nin xel de mans, nin espazo de seguridade, nin boa ventilación, é o caldo perfecto. A miña moza traballa agora nun cole e é unha puta coña, ela teaballa de profe de apoio indo mesa por mesa, é a que ten que estar mais preto dos chavales e se colle algún chaval algo ela ten que seguir currando, e logo os profesores xomendo xuntos sen mascarilla, fumando e sin distancia ningunha, é un cachondeo. Iso si, logo é culpa do botellón e da chavalada ( que ten o seu pero non é pa tanto, a maioria está acoghonada e con razón)
Sinto as faltas, phoneposting.
Pois eu onte fíxenlle un botellón da virgen cos de clase puxemonos cegos
Aquí é case de noite xa e son as 5:30. Menuda merda de días, pasan voando
>As 6:00 está todo escuro e a xente vai pra casa
>Os bares pechan un pouco máis tarde
>Todo deus acaba de traballar poco despois e para casa tamén
>Ás 8 e pico só queda xente baixando aos cans na rúa
Tampouco está a cousa pa iso, se erades Poucos inda vale, pero moito coidao, que teste que fiar dos tipos eses, que polo menos eu, eu quero os meus colegas, pero non me fio nin da mitá
Eramos 12, comezamos as 8 no bar e acabamos 8 a iso das 2 AM os outros 4 foron caendo antes das 11. Os bares pechan a iso das 10 ou 10 e media.
E lo claro hoxe na clase todos de resaca.
Olá, manitos. Vida longa a Galicia.
A ver oh sodes uns cagados autistas ímoslle beber algo.
Xa ves
Despois hai que pechar o bar e a zapataria, pra que o renfe e os autobuses vaian cheos igual
Nos institutos polo menos abren as fiestras, pero o minimo por que xa comeza o frio
>Pedindo quedar con xente de Zig Forums
Ti queres acabar morto no medio do bosque ou qué
Eu fixen 1 meetup cun Portugués e paseino incriblemente.
Polo visto a ministra dixo q poderias sacar o bachiller con duas pero a xunta di que non, q hai q aprobalo todo en Galicia
maricós
Esta é a thread
Tes que ter os 18 para postear
Normal