Attached: Vänern Gardesanna.jpg (1200x600, 241.73K)
Sverigetråden - Vänerns upplaga
Landon Hill
Other urls found in this thread:
youtube.com
streamable.com
streamable.com
streamable.com
thepharmaletter.com
tutor2u.net
sciencedaily.com
pubmed.ncbi.nlm.nih.gov
youtu.be
youtu.be
twitter.com
Jackson Brooks
bögen...
Isaiah Campbell
Helig sjö
Robert Barnes
oförutsedda konsekvenser
Gavin Lopez
>In 1986, Porush married his cousin, Nancy, and they had three children together. They divorced in 2000.
Hade ni eran kusin?
Benjamin Taylor
Det stämmer
Austin Thompson
mitt liv är en lång serie av dåliga beslut
Michael Sullivan
Matgeek, Don V, Megic Mike, Cadde... de kontrollerar allt. De kan också bestämma vem som blir nästa jagjag. För att uttrycka det lätt: Spammarna styr denna tråd.
Jackson Murphy
>aa.... ansvarslöst.... fasoner.... coronapandemin.... samhället... mitu debatt... skarpt läge helt enkelt!
Luke James
Är detta gran canaria? nej, det är vänern.
Daniel Scott
Vad är det för fel på Amerikaner?
Gavin Gray
mitt liv är en lång serie utan beslut
Isaiah Jones
Alla kvinnor till viss grad är helt jävla galna. Men hon verkar iaf ha ett jobb.
Garanterat därför hon kommer börja med Onlyfans igen, vem fan vill knega i snabbmatsbranschen liksom.
Carson Davis
när jag var liten och lekte med min manliga kusin hemma hos dom så frågade systern chans på mig för att hon hade blivit utmanad av sin kompis att göra det
Ayden Fisher
>F, var spanska sjukan skiten permanent & tror du d1a kommer vara det?
Spanska sjukan blev endemisk, t.ex är nog en av de vanliga flunserna just nu vad som spreds då, så är inget tvivel om att coronan kommer blir det heller, men det kommer inte vara lika akut farligt längre fram då viruset verkar mutera i en sån fart att för eller senare kommer uppnå entropi och sluta ge lika farliga symptom, om det är för att den försvagas eller om den bara lär sig helt kontrollera immunförsvaret återstår att se.
Finns också en risk att den kommer förkorta livslängden ganska markant oavsett vad som händer.
>Nä, men jag har fått skumma impulser
Jag skulle rekommendera Tryptofan, viktig för många av de signalsubstanser som SARS-2 bråkar med som nog är stor del till att man blir mer impulsiv eller får mer skumma impulser.
Finns även mycket man man kan äta som har mycket av det, så utöver supplement kan man justera kosten lite också.
Absolut, och bra att du nämner det men melatonin går under högkostnadsskyddet ändå. Så det kan vara bra om man inte lyckas ordna det själv först, destu mer man får sova desto lättare blir det ju förändra sånt också.
Bara för att folk säger det så betyder inte det att det stämmer. Du bör kolla upp sånt själv och då det gäller mina "konspirationsteorier" på Zig Forums så har jag haft väldigt mycket rätt och väldigt långt innan vetenskapet bekräftat det.
Men du gör som du vill.
Ja, nog vet jag det? Men det är inte många virus som tömmer astrocyter på gaba och glutamate, eller som har en homolog del av sitt spik protein till ormgifts-liknande delen i rabies glycoprotein, eller hur?
>inget av det du tror på kommer hända verkligheten styrs inte av hormoner
Så du tror att signalsubstanser bara är fluff? Inte att dom faktiskt har en rätt stor del i hur vi mår, hur vi agerar osv?
Brandon Myers
>inavel
Nej. Det skapar problem för barnen.
Noah Martin
var de inte nå som skrev till hennes föräldrar på ansiktsbok
Christopher Gutierrez
Logan Garcia
världen är helt sjuk och jag vägrar ta del av den
Oliver Jackson
Samuel Rivera
>inget av det du tror på kommer hända verkligheten styrs inte av hormoner
du lägger alldeles för stor vikt i deras påverkan på mänskligheten speciellt den skala vi pratar det är HELT omöjligt att dra det slutsatser du gör på hela befolkningar
Luis Thomas
skulle kunnat prata tyska nu om jag inte var lat och dum i huvudet
Thomas Brown
TRÅDTEMAT -- Vart ska ni sparka upp fötterna och luta er tillbaka när raskriget startar?
youtube.com
Christopher Hernandez
ska man megadosera zink och b-vitaminer för att skydda sig?
Colton Gonzalez
Hur jagjagar vi d1a till verklighet?
Eli Hall
>det är inte sjukt att dyrka en arab som dog för 2020 år sen
John Hernandez
d1a
Jason Miller
Verkar som att Björn Söder ville knulla mamma Nooshi
Nathaniel Johnson
skuggmästarna skulle aldrig tillåta detta. tyvärr.
Cooper Hernandez
>Än en gång något som förmodligen är på grund av kopplingen SARS-2 har till serotonin.
>Har det kliat mer någonstans på kroppen?
AAAA GYNOKLI OCH TINNITUS FRÅN COVID
Carson Sullivan
Man är bara en simp om man betalar eller engagerar sig på något viss.
Jag är bara en dammsugare som suger upp allt gratis material.
Anthony Morales
de har försökt att jagjaga d1a sedan 1952 mann1
Leo Cox
i skyttegraven
Dylan Hill
Söder är den enda bra kvar i SD-toppen. Zoomarna f.d SDU:are är mer åt AfS.
Jordan Morgan
SLAAAY vinner inte val...
Josiah Sanders
Samuel Lewis
BLANDA UPP
Owen Sanders
jaså?
Kevin Thomas
Vad för verklig skillnad skulle det ha? Ingen alls?
Dylan White
streamable.com
streamable.com
streamable.com
Tydligen så var det inte så illa för bara några dagar efter detta så började hon breva på insta igen.
Hon insåg väl att hennes lilla läcka gav henne helt plötsligt 10 gånger fler följare.
Adrian Ortiz
*hoppar in i tråden*
Nathaniel Bennett
Men för att vara helt klar, visst vet du att exempelvis rabies använder just signalsubstanser, bland annat serotonin, i hur den förändrar beteendet hos folk?
Gör jag verkligen det? Ta bara SSRI mediciner, dom gör folk mer tomma än hjälper dom med deras problem, för det förstör balansen och om något är det tarmarna som ska behandlas vid depression och inte SSRI.
Varför tror du exempelvis att vissa mår sämre dom dom? Blir mer suicida?
>speciellt den skala vi pratar det är HELT omöjligt att dra det slutsatser du gör på hela befolkningar
Varför då? Spanska sjukan ledde till miljontals med människor som fick problem med dopamin som ledde till vad det ledde till.
Tror du folk använder serotonin på olika sätt?
thepharmaletter.com
>Can Aggression Be Linked To Low Serotonin Levels?
tutor2u.net
>Aggression: The Role of the Neurotransmitter Serotonin
sciencedaily.com
>Fluctuations of serotonin levels in the brain, which often occur when someone hasn't eaten or is stressed, affects brain regions that enable people to regulate anger, new research from the University of Cambridge has shown.
Tror du det här bara gäller vissa människor och att ett virus som leder till att mindre serotonin når hjärnan bara skulle påverka några få människor?
pubmed.ncbi.nlm.nih.gov
>Depletion of angiotensin-converting enzyme 2 reduces brain serotonin
Jag har inte gjort det, jag har tagit extra D-vitamin (bara en vanlig 1 tablett om dagen normal historia) och utöver det bara en vanlig multivitam. Jag tror i mångt och mycket att börja megadosera kan leda till problem för vissa som skulle göra dom mer mottagliga för virusets dåliga effekter.
För mycket av något är en sak också.
Michael Scott
Tänk att arbetare i Norrland sätter sin tro till en ung kvinna i storstaden...
Thomas James
Hur blir man dominerad av d1a?
Leo Ward
Den jag vill knulla mest i världen har alltid varit min orelaterade låtsaskusin. När jag var i tonåren var det värre och varje gång det var släktträff och hon var där behövde jag gå in på toan och snabbrunka, annars var hon oemotståndlig. Fick reda på att hon var lesbisk och där rök den chansen.
Adrian Allen
Thomas Wood
170cm
Brandon Bell
BING BING WAHOOOO
Ryan Baker
>Gör jag verkligen det? Ta bara SSRI mediciner, dom gör folk mer tomma än hjälper dom med deras problem, för det förstör balansen och om något är det tarmarna som ska behandlas vid depression och inte SSRI.
snacka om att flyta målstolpen
bror ta det lungt din teori kommer driva dig över klippan en dag ta lite luft tänk på något annat
Andrew Peterson
Snart
Logan Ramirez
Fattar absolut inte. Känner bara att de förtjänade det när man ser blattepinnarna.
Matthew Miller
176 ser det ut som
170 är i mitten på gula
Carson Howard
Nooshi är BJÖRN SÖDERS ägodel
Gabriel Gutierrez
>170cm
NÄR SKA DE LÄRA SIG
Levi Sullivan
Känner samma
Hela deras kroppar är bara marginellt tjockare än deras ben. De går sönder av en stadig knuff
Carson Bailey
>nobody has any fucking common human decency
säger e-horan som började sälja nakenbilder och videor på sig själv minuten hon fyllde 18
en glorifierad prostituerad
Jose Hughes
James Diaz
Vill flåsa henne i nacken
James Hall
Justin Moore
>80-talsdataspelbakgrund
Sluta vara så cringe
Nathan Hughes
>ska MÖRDA alla över 170
>polisen anser inte att mannen är farlig
Oliver Martinez