Komaan jongens! We gaan het kartel verjagen!
/nederdraad/
Other urls found in this thread:
te vroeg kankerkind
rustig blijven
ik wil in haar oog koemen
niks personeels kind
GODVERDOMME, wat een GEBASEERDE editie weer! Een Eva-editie!!
>zijn programmaatje doet raar want ergens in het script staat een tabje scheef
hoe is het met je depressie?
Ik ben leo niet, maar het gaat al zowat een jaar goed.
>hij heeft het nog niet gehoord van leo
Wat is er met leo? Is hij verhuisd?
Er is geen kartel in de Nederlandse politiek. Het enige kartel is tussen FvD en de FSB
niet mijn type oetz, ik zou naar links swipen
net over m'n nek gegaan door m'n eigen ruft jongens
Als bloempotje komt maken we er een speciale gelegenheid van >_
Je gaat toch wel mee lopen met de mars tegen de satanische elite, user?
ik ga in foetus houding in mijn bed liggen met mijn laptop en er is niets wat jullie daaraan kunnen doen
Voor Eva zou ik zelfs in een mars van de Antifa meelopen :3
>70 euro voor ontbijt
Dat moeten wel verdomd lekkere croissants zijn dan.
Het zijn Nederlanders ze gaan elke euro uit je zak proberen te halen
ze heeft een vd.
Twee ontbijten, maar inderdaad, dat is vrij extreem. Misschien maken ze het op bestelling en brengen ze het naar je kamer? Ontbijtbuffet zou ik hooguit 15 voor betalen en bij veel hotels zit het gewoon bij de kamer in oetz
>ze
Ikke ^w^
laat je tiete zien
Kan ik gewoon huurpacht betalen als ik studieschuld heb en hoe moet ik mijn zorgverzekering dan regelen?
Ja
oh ja wacht, in belgië hebben we geen van deze
onironisch cringe lol
haal dan een vol zwarte
Oh sorry wist niet dat ik goedkeuring nodig had van de nedertrannies #sorry
kinderen vinden seks óók pretttig
Meisjes masturberen toch al op hun 8e ofzo
Velen al vanaf 5.
ja, maar dan wel gewoon met elkaar
koning? hahahahah!!! jou leven is een kanker grap.
de koran is gwn een kaulo zielig mislukt sprookje fuck allah fuck mohammed jullie zijn maar een stel mislukte zandnegertjes flikker op naar marokko ik spuug op jouw mouder. meneertje harde waarheid kkr duivel anaal neuker jij gaat in hell branden daar gaat de duivel jouw anaal geven hele lul in je kont vieze zemmel. Ik geef geen fock om jullie omdat jullie geen fock om ons geven, sukkeltje, ik hoef niet geaccepteerd te worden door jou wie ben jij? Jij moet eerder door ons geaccepteerd worden vieze belastingontduikers allemaal. Wij zulen julie kanker moeders wegjagen en dan mag jij lekker een ezel neuken, of je moeder is 't zelfde varken zijn ook diere. haha ja dikke kanker turk met zon nektasje dat soort jochies moet je gewoon net zolang kapot martelen totdat ze gaan waanbeelden gaan zien en dan opsluiten en als slaaf gebruiken. zeg maar lekker op internet, en nu buite voor een allochtoon dan zul je je laptop moeten meenemen om internet gangster te spelen want in het ziekenhuis heb je geen pc waar je op kunt. kkr op iedereen wij kunnen tenminste nektas betale ik ken hollander elke dag nieuwe tasje is dat mocro nee dus bter zuigen jullie allemaal 1 verse kkr grote zebi. jullie kanker negers moeten allemaal jullie vuile kanker bekken houden met je kanker tasjes om jullie kanker nekken, ga gvd terug naar je eigen kanker land en ga daar alle kanker dingen jatte, vuile kanker vlekken. Kanker stink buitenlanders jullie hebt niet aleen tasje maar ook een vieze kanker snor. Denken dat ze stoer zijn terwijl dat tasje al groter zijn dan jullie met een mes erin kanker trieste kanker moslims krijg toch die kanker tyfus kanker tering kanker bruine kanker zwerver.
kutmarrokaanen optieven uit dit land. terug naar je marokaanse grot steen,papier,schaar doen met je broertje om wie als eerst de ezel mag neuken
niet gelezen