lintupainos
/mämmi/
tolla linnulla on joku ongelma
mä ja nyymi
Oispa sinapin ruskea nyymi.
>Energialaitokset korvaavat kotimaista turvetta ulkomaisella tuontihakkeella
>Energialaitokset joutuvat varautumaan ennakoitua nopeammin turpeen poltosta luopumiseen, sillä turvetuotanto on lähes pysähtynyt Suomessa.
>Osa energialaitoksista on jo turvautunut ulkomaiseen hakkeeseen, sillä kotimaisen energiapuun riittävyydestä ei ole takeita.
>Turpeen verotus liki tuplaantuu ensi vuonna. Lisäksi hallitus päätti puolittaa energiaturpeen käytön tällä vuosikymmenellä.
>Samalla huolta herättää myös arvio satojen miljoonien investoinneista, kun vanhat turvekattilat pitää korvata uudella tekniikalla.
Tätä maata johtaa idiootit
työnteko on aivan hirveätä, en suosittele
ketä kiinnostaa mikä on APssa loput on kuitenkin animea
Enemmänkin ammattipolitiikot joilla ei ole mitään käsitystä reaaliteeteista koska niitä ei opetettu yliopiston humanismin laitoksella
tossa on mä ja nyymi
Onneks toi olkiluoto valmistuu ihan jetsuulleen, niin saadaan puhasta ja turvallista enerkiaa
et oo haisu en päästäisi sua edes 10 metrin päähän musta haju haitan takia
testi
hyvä että jotain sentään tekevät vihreät
ilkeilijä kiusaaja hiljaa
Alan nyt opiskelemaan.
aika myöhään aloitat
huomenna opiskelen sit en tänää jaksan
Ylisdiscord teki sen taas. Saatiin avatarpainos :)
>olkiluoto valmistuu ihan jetsuulleen
näinköhän?
kirjotin tänä vkl kaks labraraporttia loppuun. nyt pitäis suorittaa vielä yks labra ja raportti kirjottaa.
mitä nyymit tykkää tehdä?
*polttaa nyymin turpeet*
haha
*bustaa cäpin nyymin äässiin*
exhentai.org
No nyt on mukavaa taidetta simmuille.
joo tai niin tajusin kyllä postauksen jälkeen mutta oon liian väsynyt
Mitä vikaa nisteilyssä?
Oot yhteiskunnan pohjasakkaa
t. nyymi
t. nistinyymi
Nisteilyn tuoma rötöstely tuo kuluja ja harmia muille
Onks ketä kokeillu tota metieeval tynastia?
Ei tartte rötöstellä
Rumentaa katukuvaa. Ei kunnon ihmisten tartte joutua näkemään kaiken maailman deekuja.
Mutta suurin osa nisteistä silti tekee niin
laitan huomenna työhakemuksia menemään
Eikös Helsingissä turahtanut hirveä määrä päihteiden ongelmakäyttäjiä häiriköimään nuorisoa ja muita sivullisia kun tukipalvelut meni kiinni koronan takia?
Muistan lukeneeni uutisista jotain tän suuntaista, tais olla ryöstelyäkin ellen väärin muista.
Lähde: perseeni
mitähän töitä hakis