Kazuma Kazum!
Sverigetråden - den gudomliga upplagan
BOOBA POOPA SEXSEXSESXSEXSESXSEXSESXS
Pojkar, hur stora är ni egentligen?
nihao
Tjädkuk i Ebbas kristna fitta
مرحبا اولاد سويد
انا معجبة كبيرة
hello Swedish boys
Malin är online på twitch nu
Sitter och brölgarvar åt att jag prickar bokstavligen varje punkt
nu blir det bAjs och fis
Baserat sissybögslynan
Kan du göra honom blond och blåögd? tack
>folk som brevar dessa låtsas som att de raggar upp femtonåringar
SDare......?????
mbv
älskar Inas strömmar
toppmys varje gång
What do Swedes think about Bornholm?
I've never heard of it before and I know nothing about it but purely judging by the geographic position, it looks like it should belong to Sweden instead of Denmark
hahhaa
tack user
Baserat
VARFÖR existerar detta?
>ström
>mys
tror dig inte
It is rightful Scanian clay.
Har inte kollar på dem, dutubströmmning är en skit.
Bögar är sjuka i huvudet
Det är som tråden på riktigt.
Vattenho...
de snackar rolig skånska där men mer än det vet jag inte
sverigesradio.se
vi är lajv
frugan
Har ni autismfnitter? Ni som vet ni vet
haha bor i ett land fullt av horor och är ändå en oskuld lmao hur fan lyckas man hahahahahah xxxdddddd
Du måste suga snabbt
>ännu en tjej som jag följer har skaffat sig fejktuttar och större läppar
titta själv
När var det självständigt?
kollar på tecknad serie som heter transformerarna ja det är de stora robotmännen från yttre rymden som kan förvandla sig till bilar och även många andra fordon, mycket underhållande och ni borde se snabbt
Det är okej att tycka om Vatten, du får tycka om Megumin mer om du vill.
ar ni en tjej?
>sexklotter som det där är något nytt eller bögexklusivt
Snacka om att vara typ 13 år
orkar inte tyvärr
var är bröstet
Jag är 40
När går känslan över att man känner sig obekväm att till exempel runka till porr igen efter man gjort slut med sin fv? Det enda jag kan tänka på är att jag kunde gjort det med henne istället
Du kommer aldrig gifta dig Biancus, ingen kvinna kommer någonsin älska dig, det enda de kommer gilla med dig är när du är död.
Varför är transor såhär?
Låg T att inte orka
å gudegod
nej
THOR ODINSSON PROTECTOR OF MANKIND
Att låtsas som att du är 40 och sitter och är besatt av att dampa om bögar på Zig Forums gör dig bara en björntjänst.
beng
>skitter i hur hon sä ut män moste ha lånnga brost o rompa
hahah vad är det som är så roligt cadde?
hur skitzad är du
Jävligt äkta. MCknuttar också *asg*
>K-knullhuset är inget konstigt SLUTA BREVA OM DET
Jösses, det är ju hur sjukt och kul som helst. Varför sjuder du?
Om fem veckor
är det ett sammanträffande att downisar och kineser ser så lika ut
elias
negerdrottningar
>nejnejnejnej sluta mobba mig, det var bögarna ni skulle mobba ju kvääää jag satt och svarade på mitt egna brev också så det skulle se ut som jag fick respons och så mobbar ni MIG istället
hur mår du norskanon?
>bögsjudandet startade som på beställning efter länken brevades
Absolut ingen mobbade mig, jag hittade en rolig länk och delade den, slappna av i ringmuskeln nu
Dampus är arg nu lol, spammet går på högvarv
mår bra, tenkte bara att breva bild
HAHAHAA DAMPE MÅR DU BRA? HUR MÅR DU?
>samma sjudande brevare som försöker forcera fram något
lololol hur går det? måste du inte gå till sängs snart på ålderdomshemmet farfar?
White russian är en fin drink i dessa tider:
1 del vodka
1 del Kahlua (kaffelikör)
1 del ovispad vispgrädde
Enligt domen mot den afghanske mannen bjöd han flickorna, som var på rymmen från ett HVB-hem, på cider och alkohol innan han började göra sexuella närmanden mot dem.
Övergreppen avbröts av att den äldre av flickorna larmade sin mamma.
>"hon är full och han vill ligga med henne hon är för liten" samt det "blir våldtäckt om han gör något och det komme vara mitt fel", skrev flickan i textmeddelanden till mamman när den 12-åriga flickan höll på att bli våldtagen.
När mamman anlände till lägenheten höll Abdul på att ta på sig sina byxor och den 12-åriga flickan låg "naken i sängen från midjan och neråt". Abdul dömdes nyligen för sexuellt ofredande och våldtäkt mot barn till ett år och sex månaders fängelse för sexbrotten i augusti.
Abdul kom till Sverige under asylkaoset hösten 2015 och uppgav då att han nyligen fyllt 16 år. Enligt Skatteverkets folkbokföringsregister är han alltså 21 år numera.
Abduls ålder ifrågasattes emellertid av Migrationsverket som misstänker att han ljög om sin ålder när han kom till Sverige för fem år sedan. Hösten 2017 beslutades därför att han skulle utvisas tillbaka till Afghanistan.
Abdul
>"bedömdes inte ha gjort sin identitet eller underårighet sannolik, varför han prövades som vuxen", menade myndigheten.
Året därpå, 2018, trädde emellertid den så kallade "gymnasielagen" i kraft, en slags amnesti som möjliggjorde för tusentals afghaner utan asylskäl att få stanna i Sverige
Assistentåklagare Julia Rasmussen vid Åklagarkammaren i Jönköping, som ansvarade för åtalet mot Abdul, ansåg under tingsrättsförhandlingen inte att ett fängelsestraff räcker för honom. Hon yrkade dessutom utvisning till Afghanistan efter avtjänat straff.
Men domstolen avslog utvisningsyrkandet. Jönköpings tingsrätt skriver i sin dom att
>Abdul "anpassat sig väl i Sverige"
Hmmm......
>klagar över att han mår dålig när han brevar anti semetism
>>samma sjudande brevare som försöker forcera fram något
>lololol hur går det? måste du inte gå till sängs snart på ålderdomshemmet farfar?
å nej nej nej
tack nyliberalism
>någon blir arg över knullhus-brevet
En neutral part förklara detta för mig tack
BREVA SEXIGA SMÅTJEJER!!!!!!!!
uppenbart falskflagg
Det är inget fel på antisemitism ditt psykfall.
varför vill Zig Forumsfalskflaggare göra deras falskflaggor 100% uppenbara genom att alltid ha med "wtf är sneed" segmentet i alla sin brev?
F1h1~
det kanske är roligt?
*våldtar 18årig flicka som rymt från HVB hem*
>Men domstolen avslog utvisningsyrkandet. Jönköpings tingsrätt skriver i sin dom att
>>Abdul "anpassat sig väl i Sverige"
>Det är inget fel på antisemitism ditt psykfall.
hade varit roligt om det var en riktig transa och inte en Zig Forumsbrevare som rollspelar transa
Någon som har bilden på wilma när hon blir svartad och inkluderar ett skärmskjut på FUPen? Skrattar varje gång.
>mitt ansikte när valentina är 17 nu
vad gör du här om du inte förstår någonting?
finns många andra trådar, kolla och
SE SNABBT
youtube.com