Attached: 1591043940206.png (824x592, 311.62K)
Sverigetråden - Spelarupplagan
Ryder Reyes
Jayden Roberts
Saknar honom
Matthew Allen
sv ho har äntligen en bra förebild
Jack Young
min efterblivna kuk har domnat bort
Henry James
min med har inte haft stånd på en vecka. inte runkat på 2
Easton Brown
Å nej nej nej
Hudson Hernandez
ZMA och cardio
Ryder Foster
Ät upp
Jeremiah Morales
voca.ro
biancus är du ok
är du ok biancus
Nathan White
>Sv Ho utbildar sig till åklagare och utvisar blattevåldtäktsmän
>Svenska """män""" ser en våldtäkt ske och är för rädd för att stoppa den
Kayden Thomas
sluta breva den där transan
Alexander Walker
...
Nolan Scott
Isaiah Ross
tjå grabbar
Henry Wright
Bojkottar din tråd
Hunter Roberts
varför är spammande och öronvåldtäkt så himla roligt för zoomers?
tråden känns ju som Zig Forums, som är (eller var) kanalens instegsport där alla underåldersjontar fick dampa av sig med episkt bajsbrevande innan de blev lite äldre, tröttnade och migrerade vidare till andra bräden.
Leo Reed
välj banan att köra upp i röven afablatten
Jacob Miller
men hon är så söt
Brody Cooper
den här tar vi, matgeekpedofilen kan dö
Eli Thompson
Riktiga tråden
Joseph Collins
Vad har jag nu missat? Var Biancus en tjej?
Jayden Cox
...
Robert Adams
Vad gör ni när cpbarnen börjar spamma sönder tråden? Tar ni paus och gör något annat?
Juan Nguyen
kan ni snälla sluta
Ryan Ward
Svensk Youtuber och rappare som är sveriges kanske största hobbyblatte
youtube.com
Han pratar som att han precis kom av båten från Långtbortistan, men hans riktiga namn är Kalle Håkansson och är född och uppvuxen i Lunds medelklasskvarter med en svensklärare som pappa
Don V och svartingen i videon, Jbcz, har beefat efter att Jbcz skämtade om att Spotify rekommenderade Don Vs musik ifall man hade lyssnat på Jbcz. Detta ledde till att dom bråkade över instagram fram och tillbaka, och Don V med några polare åkte till den adress som Jbcz var skriven på. Dock så var han inte hemma vid tillfället utan Don V och hans polare snackade skit med hans småbröder och pappa istället.
När Jbcz fick reda på det här blev han rasande (se videon) och lovade att han skulle permaheema Don V. Don V sa att han inte var rädd och de gjorde upp en plats i Malmö där de skulle göra upp. Don V dök inte upp på platsen, men Jbcz dök upp med halva Afrika som uppbackning och blev gripen av polisen för att han ställde till med bråk.
Beefen pågår fortfarande favä.
Levi Smith
Försöker breva runt honom
Alexander Ross
Döda dig själv, pedofiläckel
Colton Long
Finns 6 Sverigetråder uppe just nu kan nu sakta ner lite
Chase Garcia
Nä, kommer stampa livet ur blatten om jag ser honom våldta
Connor Brown
Nathan Lewis
jahopp
Owen Morales
Biancus har bokstavligen samma psyke som en mindreårig jonte, kanske tom. är en.
Easton Myers
Vad åt tråden ikväll? Jag åt en god köttbit på AG
Asher Long
TRÅDTEMAT -- SEGERSÅNGEN
youtube.com
Ethan Kelly
ÄT UPP SVENNEJÄVEL
Easton Baker
Brukar lägga ett par rapporter, fokuserar lite mer på annat. Tittar kanske in, lägger ett par rapporter till, svarar på något vettigt brev om det finns.
Alexander Flores
Dds och stanna här
Jaxson Martin
Charles Gomez
Vad tror du driver honom/dem? Det är ju liksom ganska mycket möda för bokstavligt ingenting.
Jace Butler
Har man inte haft sex på ett år trots att man försöker är man en incel
Är man oskuld men försöker inte få ligga är man ingen incel, då är man en fakecel/asexuell.
Jag respekterar inte fakecels som grinar över sin situation, däremot känner jag empati med riktiga incels som försöker men ändå inte får ligga
Jackson Nguyen
Det var natten mellan den 11 och 12 september i år som 18-åriga Erika tog bussen hem från en inflyttningsfest i Göteborg. Hon lyssnade på musik i hörlurar och märkte inte att en arab, 28-årige algeriern Omar, följde efter henne från bussen när hon klev av.
När 18-åringen gick in genom porten till trapphuset där hon bor rusade Omar plötsligt fram och tog tag i Erika.
>Jag skrek, han höll för min mun. Vid den punkten insåg jag att han ville göra något som inte kändes bra
När Erika ligger helt naken på golvet i trapphuset undrar Omar om hon älskar honom.
>Do you love me? frågar han.
>Sedan stoppade han in den, jag försökte göra motstånd, berättar Erika.
Därefter våldtar Omar Erika flera gånger, på golvet i trapphuset, i flera timmars tid. Samtidigt ligger Erikas föräldrar och sover hemma i lägenheten, en trappa upp.
Vittnen ingriper inte
En granne, en man i 20-årsåldern, som verkar undra vad som står på ute i trapphuset öppnar plötsligt sin dörr. Erika tar mod till sig och skriker så högt hon kan.
>Hjälp! Hjälp! Hjälp! ropar hon.
Men mannen stänger dörren igen och Erika lämnas ensam med våldtäktsmannen, som nu blir ännu mer hotfull och tycker att Erika har skvallrat på honom.
I senare polisförhör nekar grannen till att han sett något av våldtäkten, trots Erikas utpekande av honom.
Under natten kommer även tidningsbudet, som inte pratar svenska, till trapphuset. När han hör Erika skrika, och ser henne och Omar nakna i trapphuset, blir han rädd och väljer att gå därifrån istället. Han larmar aldrig polisen.
Döms
Omar kom till Sverige från Algeriet i mars 2015 och sökte då asyl här. Hans ansökan avslogs i april 2016. Efter att ha lämnat landet återvände till Sverige Omar någon gång förra hösten. Han ansökte på nytt om asyl i januari i år.
>Omar är känd av Interpol och har använt flera olika identiteter när han försökt få uppehållstillstånd i Europa
Hmmm........
Jose Phillips
knulla er jag ska fixa macka
James Ross
Dds och stanna här
Oliver Miller
Robert Thompson
Njuter av kaoset favä. Vi har några riktiga psykfall i den här tråden och de är fascinerande att betrakta.
Parker Russell
>Judarna sade då till honom: »Vad kan du visa oss för tecken, du som gör så här?«
>Jesus svarade: »Riv ner detta tempel, så skall jag låta det uppstå igen på tre dagar.«
>Judarna sade: »I fyrtiosex år har man byggt på det här templet, och du skall låta det uppstå igen på tre dagar!«
>Men det tempel han talade om var hans kropp. När han sedan uppstod från de döda kom hans lärjungar ihåg att han hade sagt detta, och de trodde på skriften och på ordet som Jesus hade sagt.
Aaron Diaz
Owen Ross
Försöker få lite saker gjort men, men det är typ läggdags för mig och man vill egentligen bara slöscrolla lite.
Nathaniel Fisher
stanna i din egen tråd ditt massiva psykfall
Alexander Hernandez
Bra jobbat idag kollegor
Matthew Torres
Vänstertransorna blir fullständigt dabbade på