Andra advent
Sverigetråden
Jag har bestämt mig. Jag ska lämna det tråkiga livet som människa bakom mig. Jag ska lämna dödligheten bakom mig. Jag ska bli en vampyr. Mina krafter kommer att vara oändliga. Supersnabbhet och övermänsklig styrka. Skarpa sinnen, utmärkt luktsinne och hörsel. En dräpare. En slaktare. Grrrr. Jag kommer inte att åldras, så jag kommer att förbli för evigt ung. Allt jag behöver nu är att hitta en vampyr som kan bita mig så att jag kan förvandlas. Sen kommer det att bli ett nytt liv för mig. Jag kan antingen bir en ensam jägare eller skaffa mig en vampyrklan. Kanske till och med en vampyrflickvän. Det är bara min egen viljestyrka som sätter gränserna nu. Varför har ni inte blivit vampyrer än? Är ni bögar, mobbade eller bara efterblivna? Häng er själva.
först
nu blir det mys
Frukost
Jag har förlorat hela min tonår och ungdom så när jag får kneg ska jag fan knulla runt som en galning
nä nu ska jag kolla söndagsfilm
blir rysk kino på menyn
xvideos.com
Mm vad....gott
Jag har typ samma personlighet som mustige mauri vilket gör att jag får jättemånga vänner men aldrig fitta. inser nu att det beror på att jag är 1.70 lång medan han är 2 meter.
Svante, 30-årig 1400-talsmunk, Varnhem kloster....
bp?
horjävel
Daglig påminnelse att är du under 1.90 borde du få ett gratis rep att hänga dig i från biltema på din 18 års dag
handen rycker utan anledning-kneget
Jag ska dricka ditt blod.
min röst och dialekt är anledningen till att jag är hatad och ingen vill ha med mig å göra
asg
t.östgöten
Stockholmare? Förståeligt
den vill runka. gör som den säger.
Svea är en riktig paj
pontiak.....
Vem är den bästa aktrisen och varför är det Gianna
Han som spela bäjn i Batman :P
Min farsa?
Tegnell har Aspberger. (autism) Aspberger har stora problem med klädsel. i grava fall av aspberger kan du inte flytta en stol i ett rum. En Aspberger "äntrar en ny otäck värld". munskydd är otäcka. - Precis som med färgblindhet så är det medfött. Svenska regeringen har alltså i all sin visdom övertalats av en medical narcisisst (Guiecki) att lämna över rodret till sitt "verktyg". En nörd-autist. En virusguru som vet allt om virus men inget om människors beteende. "The Big Picture" - Ber man en "Nörd" att förutse framtiden inom sitt expertområde har de alltid fel i 80-90% av gissningarna. En Apa har bara 50% fel (ja/nej). Det finns hela böcker i ämnet.
Just nu har Tegnell regeringen "by the balls" i ett järngrepp. Om det kommer fram att svenska regeringen medvetet experimenterat med flockimmunitet (som Tegnell och Guiesecki utlovade skulle inträffa i April) så blir det faktiskt domstolen i Haag för Stefan Östrogen (mp/dn). Man får inte leka Unit 735 med ett folk med okända virus med okända biverkningar enligt de mänskliga rättigheterna.
Om vi säger så här.Covid 19 är/var en IQ test.Sveriges "världens bästa epedimiologer" enligt narcissisten Guisecki själv har misslyckats i A L L T och gissat fel ALLTID och ingen svensk har märkt nåt. Inte media heller. För de jagar kvitton och rasister på NK med dolda kameror.
Den svarta tjejen var mest baserad
matgeek?
en lax och svennekuk på dejt ikväll abouw de blir fett
I Hong Kong som ligger 5 timmar med tåg från Wuhan har de haft lika många döda i år totalt som FHM/Tegnell tillåts klippa på en dag. 10 miljoner pers på en yta som Stockholm som haft munskydd sedan januari. FHM skickade ner sportlovsfolk till härdsmältan i Italien eftersom det inte fanns evidens i Tegnells Evidens-EGO att och "inte smittade människa till människa". Det är inte Tegnell ni skall vara tveksamma/rädda inför. - Det är systemet du bor i. - FHM vet inte vad försiktighetsprincip är för nåt när experimentlustan tar över och blodflödet i hjärnans empaticentrum (Amydgala) inte riktigt flödar som det ska.
Amygdala
sv.wikipedia.org
Hong Kongs statistisk. 108 döda i ÅR. - Det "ostoppbara viruset" stoppades utan lockdown.
worldometers.info
Hur förklarar FHM det efter 11 månader av funderingar? Svaret är. - Ingen frågar.
aktivera matgeek
>Inte STALKER
plebej
Hon var Grek så självklart. Medelhavspajer är överlägsna svho. Baserade Mauri hittar 3 tjejer i Bögholm varav 0/3 är svho.
bryr mig inte, läste knappt
ingen munblöja för mig, håll dig hemma om du vill
Vad ska jag spela, helvetssvärd: Senuas offer, eller Häxkarlen 3?
Den medicinska vetenskapen kommer kunna föryngra dina bens epifysplattor (de områden som växer när man växer i längd under puberteten) för att man sedan ska kunna inducera tillväxt i vuxen ålder. Var hoppfull
Häxkarlen 3
så länge du inte spelar skinnflöjt
Varför tänker ni inte vaccinera er?
Häxkarlen 3 låter bra om du har 100 timmar att spendera
Häxaren 3 är ett perfekt spel
har redan autism så vad kan det skada egentligen
Vill inte få narkolepsi ellee någon annan sjukdom. Corvid är en ingentingburgare
stefan... tina upp mig.....