Attached: 1530629664225.jpg (1500x750, 418.52K)
Sverigetråden - Lejonupplagan
Jaxson Jones
Other urls found in this thread:
incels.wiki
twitter.com
Jose Wilson
Har inte nötat sedan lördags.
Jag håller på att bli tokig
Nathaniel Gray
Nya Lejonkungen filmen var otroligt mycket bättre än originalet
Gavin King
Är la bara att nöta då
Mason Miller
ska jag berätta för föräldrarna om att studierna gått åt helvete och jag bara ljugit om annat eller ta fram repet och hänga mig själv?
seriösa svar tack
Michael Torres
Har inte nötat på två månader
Isaiah Diaz
När jag var nbög kunde jag oironiskt gå en hel vecka utan att nöta. För upptagen med andra saker. Är jag ensam är det varenda dag. Bli nbög
David Nguyen
Nötar i denna stund
Nicholas Sullivan
Gå med i franska främlingslegionen
Xavier Watson
Hur lång tid tar det tills abstinensen släpper?
Cameron Butler
David Phillips
Jag efterlyser ett brev som jag försökt hitta i arkivet men inte lyckas få fram.
För under tredje eller andra kvartalet 2020 var det en user som brevade om en upplevelse han hade där han råkade stöta på en tjej ute som var i tonåren, helt omedveten om hur fel det såg ut då han fortfarande var i ungefär samma ålder i huvudet på grund av hur hans liv utspelat sig sen gymnasiet, även om han biologiskt och kronologiskt var kanske 25 eller nåt sånt.
Jordan Stewart
>slår på rysk Cyberpunk ström
>killen gör karaktär
>väljer största brösten och säger BOOBA
>ger kvinnan kuk
Baserade ryssar.
Oliver Howard
>incels.wiki
Christian Parker
apu, flampan, trådpartiet, finnanon, bögbrorsex, libbe, trådhuset, kassler, dkn ingen fv, smakligt, sv ho, räkan, barbariet, sojapojke, filmkväll, borgare, asgeir, erik dunderkuk, bajsbåt, jimmie åkesson, stefan löfven, annie lööf, ebba busch thor, raskrig, trälberg, neet, user, groda, neger, blatte, transa, emil, sverigetråden, inte han men, fetto, kines, hjärnspöke, varg, Josef Stalin, HE SE, bögheem, bäng, slav, bög, nbög, nybög, spermie, moot, den gyllene, dampus, transa, svartskalle, clownvärld, grodnatt, könshår, ökenfröken, självheem, små grodorna, tjernobyl, mm ja, bete, gräs, könssjukdom, sprängare, zoomer, fickmonster, kanalen, 2d, kommunist, hora, kuk, autism, asperger, ADD, löneslav, pedofil, nordfront, alternativ för sverige, Ulf Kristersson, Martin Timell, dogit på toaletten, gulag, vif, jonte, conny ronnyson, transbög, stadshjon, sötbrevare, 2dbögpedofil, kåt, negerkuk, benis, greta thunberg, transbög, rispaj, sötpaj, gul feber, GRIDS, hjärnkulting, baserad, Olof Palme, Hanif Bali, invandring, återvandring, nackskägg, ancap, jänkare, hanrej, pundare, damp, självheem, breva, fitta, sliddjur, ryckströmmare, dutuber, cuck, stapedius, jude, fnöske, glasmatlåda, träbord, kuksugare, mumiekatt, mongo, linux, ansiktsbok, redditör, miljöpartist, axel, niggermadrass, bajs, lilla my, manskulting, melodifestivalen, blåsjobb, säpo, analsex, blanda upp, milf, könsdysfori, gaskammare, dogit, mjölkisar, reinar, dan, kvä, jordan peterson, träffbänk
Henry Hernandez
Shemales är f1h1
Alexander Kelly
Kan man spela som futas?
Baserat som fan
Jacob Gonzalez
7 061 nya fall
96 nya döda
Jonathan Howard
>"Ja, jaaa!!! Bajsbrev! Dampa!!! Titta mamma, jag är en gyckelmästare!"
dds favä
Logan James
>>incels.wiki
Aiden Sanders
Ja, du kan välja mellan normal snopp och omskuren, stor/liten.
Julian Cook
dds, bö jä
Camden Powell
>det är bögigt att gilla kvinnor med f1h1 kropp, tuttar och kuk
Incelusbögus...
Robert Perez
Har det någon poäng i spelet?
Christopher Hughes
>>det är bögigt att gilla kuk
Ja.
Justin Nguyen
varför är ryssar så jävla bögiga?
Cooper Bailey
oerhört baserat
det här är kultur
Isaac Torres
Efter typ 1 vecka om du mediterar också.
När man mediterar dagligen blir det enklare att stoppa sexuella tankar. Efter två månader tänker man knappt på sex.
Jonathan Johnson
>det är bögigt att gilla kuk
ja
Isaiah Jenkins
Dimitry är bland de bästa futatecknarna och han är ryss.
Sammanträffande?
Jayden Evans
Det är cyberpunk, en värld där folk modifierar sina kroppar. Poängen är väl det.
Dominic Allen
koomat till bruna pajer flera dagar i rad
fattar inte vad som hänt, det kom från ingenstans
Isaiah James
Vad gör ni?
Chase Davis
Första jag gjorde när jag vaknade var att nöta 3 gånger på raken. Hade nog fortsatt om jag inte hade saker att göra. Runkar minst en gång om dagen nu med distansstudier, oftast flera gånger.
Julian Howard
Enda abledningen till att jag gör det är för att jag vill kunna bli hård när jag ska ha sex
Ryan Ramirez
min bror.
Oliver James
>bara stor/liten
>inte en slider med minst 5 alternativ
Låter ganska basiskt favä
Camden Morales
Vetenskaplig svartpiller