Nord/pol/ #55: En död neger och evig valseger

VALTRÅD

Köp knogjärn och slå blattar i skallen.

Buy knuckledusters, beat niggers in the head.

Attached: skurt.jpg (500x292, 78.8K)

Other urls found in this thread:

friatider.se/mp-kritiskt-till-att-svenskar-p-1600-talet-invandrade-till-samernas-mark-ett-historiskt-vergrepp
friatider.se/alla-niondeklassare-f-r-bok-om-f-rintelsen
friatider.se/s-f-r-ndras-v-rt-samh-lle-av-nya-l-g-iq-befolkningen
friatider.se/hotet-statsminister-annie-l-f
nyadagbladet.se/inrikes/riksdagsledamot-vill-legalisera-cannabis/
twitter.com/V_of_Europe/status/1029103967966580736
twitter.com/afneil/status/1029023812979961856
svegot.se/2018/08/15/kasselstrand-fraser-till-mot-dagens-nyheter/
friatider.se/g-teborg-tar-ner-prideflaggor-f-r-att-inte-kr-nka-islam
svegot.se/2018/08/17/polisen-ska-ge-tillstand-till-sig-sjalv-for-kameraovervakning/
nordfront.se/svenska-ishockeyforbundets-homosexuelle-ordforande-ska-gora-sporten-mindre-macho.smr
nyheteridag.se/plus/sentio-augustispecial-har-ar-partiet-som-far-en-kalldusch/
val.digital/Survey/?institute=Sentio&publication=2018-08-17
friatider.se/sd-tackar-kv-llspressen-f-r-hj-lp-med-att-sp-ra-upp-ideologiskt-avvikande-kandidater
twitter.com/SFWRedditImages

Attached: ce3d92556082056617c823024129d433ae5f0402b9649ea4316ee6120a68167c.jpg (814x294, 34.78K)

Attached: twitter_807_10155114395508558_340181981_cvn_2.jpg (960x543, 73.81K)

Säg mig vad.

Attached: n6.jpg (928x857, 75.35K)

GRÅT FJOLLNEBER GRÅT

Attached: PLÅSTERRRR.png (650x366, 381.52K)

Fan vad trött jag är.

Attached: 1721744.png (477x900, 136.04K)

Attached: the_swedish_empire_by_fenn_o_manic-d9gmnlr.png (2503x2495, 4.46M)

löl

Attached: n15.jpg (680x382, 52.51K)

Solen går upp den 9 september

Attached: Finspång.jpg (1144x935, 188.74K)

NEJ UT

Attached: n23.jpg (940x788, 235.3K)

Ut o verklighetsbreva!

Attached: Svea-chan-e1512590486571.jpg (822x542, 99.84K)

Bästa kalibern för bekämpning av tvåbenta skadedjur ojsvä.

NU HAR JAG BREVAT NOCK

Attached: pepe nord 2.jpg (1200x583, 33.09K)

MP kritiskt till att svenskar på 1600-talet invandrade till "samernas mark" – ett "historiskt övergrepp"
friatider.se/mp-kritiskt-till-att-svenskar-p-1600-talet-invandrade-till-samernas-mark-ett-historiskt-vergrepp

Vi leker med tanken att detta är sant. Lappen kanske inte skulle ha varit så dålig att de förlorade landet i så fall.

kex

SD = sionistdemokraterna

Attached: Xh0Rz1bgbUJITw7gDfp0UYgt2gFyDrgax25obnEKSzc.jpg (640x393, 54.06K)

Ta det kyligt

Attached: Di9PkQMX4AE0WOc.jpg (720x960, 47.83K)

Attached: reee.jpg (800x522, 29.08K)

Fast en 88 för 14 kronor är inte dåligt memat.

Attached: bypass.jpg (301x376 9.25 KB, 25.03K)

Vilken mack?? Behöver ladda upp med magi inför valet.

Attached: 1338852825785.jpg (203x141, 4.33K)

Bland det löjligaste jag hört. Även om man utgår ifrån att påståendet om att samer var ursprungsbefolkningen i norrland är sant, och dessutom södra landet på något vis, så är länder inte något som förekommer naturligt, det gäller inte att den som kommer först äger marken i all evighet. Länder och deras gränser är bara ett folks gemensamma kultur som med stor grad av samarbete och uppoffringar markeras för resten av världen. Sverige tillhör det folket som organiserade sig så pass att de klarade av att sätta gränser och upprätthålla dem. I detta fall är det svear, götar, och de andra stammarna som grundade svea konungarike. Påståendet att Sverige "tillhör" samer är lika absurt som påståendet att Sverige fanns på den tiden man påstår samerna först kom hit. Detta går inte ens in på att påståendet också skulle innebära att samerna även skulle äga Norge, Finland, och delar av Ryssland med tanke på att deras ursprung är Yakutsk området och moderna gränser inte fanns på den tiden de påstår ha sitt ursprung.

Helt absurt att påstå att folk som inte klarade av att organisera och upprätta regelverk är de som äger landet. För att inte nämna att det inte finns något bevis på att samer överhuvud taget var inom rikets gränser innan 1600-talet. Faktum att man på 1700-talets slut började utföra skallmätningar m.m. på samer talar för att samerna var en ganska ny betingelse i landet på den tiden, som man undersökte på ett sätt som inte var nödvändigt för exempelvis, finnarna, som funnits här en längre tid.

Tvärtom så talar bevisning emot samernas urminneshävd, man har nämligen hittat verktyg i Norrland som dateras till en tid då man innan trott att hela norden var täckt av glaciär. Nuvarande teori är istället att det funnits en "lucka" i norra Sverige och Norge där man kunnat leva när södra Sverige var istäckt. Detta är ganska förödande för samernas hävd just för att dessa verktyg inte är verktyg som nomader borde ha, något samer varit i alla tider, därav deras urminneshävd till bland annat rendrift. Detta understyrks också av äldre historiker, köpmän och vikingar, som inte nämner några andra än finnländska och skandinaviska stammar i området. För att inte nämna vikingatids fynd som hittats i norra Norge och Sverige.

För övrigt är det som kallas "sápmi" traditionellt sett en del av norra Finland, och kolahalvön. Idén om att sápmi skulle innefatta sverige är en modern förteelse som uppkommit med rennäringen då renarnas vandring går genom just det område som nu påstås vara sápmi.
Som vanligt sysslar marxisterna med ren revisionism för att sätta alla minoriteter emot ursprungsbefolkningen. Detta är särskilt tydligt med tanke på att de aldrig nämner exempelvis götar, skåningar, eller älvdalsbor i samma ton. Hur många gånger har vi hört dessa drägg gnälla över att samiska språk dör ut, samtidigt som de inte gör ett pip av sig vad gäller älvdalsmål, eller rikssvenskan som besudlas mer och mer varenda dag?

Attached: Sápmi before revision.png (795x522, 72.44K)

Såg priset nu, efterbliven som jag är. Vilken butik är detta i? Måste köpa :D

Ingen har någonsin sagt att den svenska staten fanns vid tiden då lappjävlarna invandrade, däremot så fanns den moderna nordiska rasen redan i Skandinavien, och den protoeuropeiska jägare-samlare befolkningen bebodde helheten av vad som numera är Finland och Karelen, i Karelen och dagens Finland så fanns den gamla urbefolkningen av jägare-samlare kvar genetiskt intakt, men som hade anpassat sitt levnadssätt till agrikultur, de fanns kvar oberörda fram tills dess att den Finno-Ugriska folkvandringen in i området. Jag finner detta tragiskt, då det skulle varit intressant att ha genetiskt intakta ureuropéer att kunna granska, både för att testa intelligens, våldsbenägenhet etc.

Det som jag lägger fram här är väldigt simpelt, vi svenskar, med den ariska invasionen inberäknad, är det sanna urfolket, vi bodde här i Sverige innan Finno-Ugrierna invandrade till Europa från den sibiriska steppen.

Detta är vad som händer när man inte läser igenom sitt brev innan man brevar.

Attached: 75ee1c01b126e55b93bc3ce11bb15005fdc7b7590e96e4b8786b1ba70c1d28a5.jpg (399x388, 20.66K)

och?

Vad?

Alla niondeklassare får bok om Förintelsen
friatider.se/alla-niondeklassare-f-r-bok-om-f-rintelsen

>Samtliga niondeklassare kommer få boken "Frågor jag fått om Förintelsen" av (((Hédi Fried))). Det handlar om totalt 100.000 böcker, meddelar Forum för levande historia.

>Alla Sveriges högstadieskolor kommer få klassuppsättningar av boken "Frågor jag fått om Förintelsen" av (((Hédi Fried))).


>– I dag blåser vindar i Europa som gör att vi på Axel Johnson är än mer övertygade om vikten av att vara en (((positiv förändringskraft))) i samhället. För våra kommande generationers skull vill hjälpa till att bryta den okunskap som vi tror ligger bakom dessa vindar. Det som (((Hédi))) upplevt får inte glömmas bort, säger Axel Johnsons styrelseordförande, Caroline Berg, i ett uttalande.

>(((Hédi Fried))) har även spelat in en "specialhälsning" till alla de elever som arbetar med boken.

>– Vi måste dagligen kämpa för (((demokratin))), och (((skolan))) är den absolut viktigaste platsen i denna kamp. Eleverna får ett bra verktyg genom att läsa min bok, där de kan se samtiden reflekterad i historien, säger hon.

>(((Hédi Fried))) är en känd motståndare av sådant som menas vara "främlingsfientligt", och hon gör gärna kopplingar mellan dagens Sverige och Adolf Hitler och Nazityskland.

>"För några år sedan upprördes jag över att Sverigedemokraterna fick sprida sitt budskap i Almedalen. I år marscherade NMR där … Nazisterna på trettiotalet lyckades vartefter få stöd av olika samhällsklasser, som trodde sig kunna styra dem efter makttillträdet. Samma sak kan lätt hända idag, när Sverigedemokraternas väljare ökar, och NMR har tillåtelse att marschera i Almedalen", skrev (((Hédi Fried))) i en artikel på svt.se förra sommaren.

Mot partier som SD står de "(((goda krafterna)))", menar hon.

– Det är klart att jag blir ledsen och oroad för jag hade trott att Sverige var ett land där främlingsfientlighet och antisemitism var marginella företeelser. Men nu har vi ett stort främlingsfientligt parti i Riksdagen och jag kan inte förstå hur det har gått till, sade (((hon))) i en intervju med PRO 2016.

Var är problemet?

Juden saknar uppenbarligen sjävkännedom.

Attached: kike.gif (341x376, 1.81M)

tycker det hela blir väldigt uppenbart om man jämnför samers seder, dräkt, utseende osv med andra sibiriska nomadfolk.

Stackars SD som blivit så kosher men ändå kallas hypergrobianazister medans partier som afs inte ens omnämns i media.

Tänk att det fanns en tid då dessa eviga missnöjesivrare tvingades upp till rikets nordligaste gränser för sig själva.

Så förändras vårt samhälle av nya låg-IQ-befolkningen
friatider.se/s-f-r-ndras-v-rt-samh-lle-av-nya-l-g-iq-befolkningen

Brevares kommentar: vad är fel med rasbiologi, eugenik, och steriliseringar? Dessa var naturliga och goda saker som förbättrade samhället, denna kommentar visar att Joakim är en mentalt svag liten fjolla ojsvä.

...

-t. Joakim Andersen

Hotet: Statsminister Annie Lööf
friatider.se/hotet-statsminister-annie-l-f

Det får en att tänka.

Vem av er gjorde detta?

Attached: Näsa.jpeg (750x1334, 903.86K)

Attached: 4c9082c25cda8bf035c17eb98b1f37556bfd9eda0a28ab5876a4b3c6b4cf5ec3.jpg (491x315, 22K)

hmmm

Visst MP, visa hur historiskt okunniga och samt hur influerade ni är av (((amerikansk))) populär kultur.

I övrigt, lyssnade på lokala Centern-politiker diskutera SD. De gråter redan, haha. Vänta bara på AFSs framgångar också. Framtiden tillhör inte er, era jävla 08:a innerstads-as!

Kan ju inte ha meningsmotståndare på våra politrukers brunk-runkar fest user. Det ska ju snarare vara så att man småtrevligt till lokalbefolkningens förtret leker god och trevlig samtidigt som man super sig full på kvällen och beter sig som ett svin emot alla vanliga människor. Det är trots allt den nya eliten vi talar om här, undersåtar som NMR ska bara hålla tyst om att deras land tas över av förrädare, judar och blattar. Skitsamma att man har knarklangare i varje gatuhörn av Malmö nuförtiden eller att man spränger bomber mot polisstationer, vad som är viktigare är ju att det är bra stämning och lite sådär trevlig kamratskap mellan "konkurrenter".

Dessa as förtjänar hängas högt!

...

Attached: 2soon.jpg (260x327, 12K)

På tal om knark.

Riksdagsledamot vill legalisera cannabis
nyadagbladet.se/inrikes/riksdagsledamot-vill-legalisera-cannabis/


Jag bryr mig egentligen inte om cannabis blir lagligt, det är från vad jag kan förstå en harmlös drog, däremot så kan konsekvenserna utav legalisering bli negativa på grund av hur detta kan komma att påverka den organiserade brottsligheten, som hon säger så tjänar knarklangarna majoriteten av sina pengar från att sälja just cannabis, så när denna inkomstkälla försvinner så kommer de bli tvungna att vända sig till andra droger i större utsträckning, detta kommer definitivt att få i konsekvens att den kriminella undervärlden blir extremt våldsam i ett par år eftersom de kommer att vara tvungna att slåss för att bevara sin andel av de minskade pengaflödet, samt så kan detta även kanske leda till att tyngre droger blir att vanligare på de svenska gatorna.

Om pundarskallarna vill röka bort hjärnan på sig så kunde jag faktiskt inte bry mig mindre ojsvä.

Otroligt dålig idé. Exakt samma skit som (((de))) drev igenom i Amerika, ös in främlingar som knarkar och langar och legalisera sedan när marknaden upprättats så att det kan beskattas.

Å andra sidan så styrker det misstanken att SD arbetar åt samma folk som sjuklövern om hon så nyligen som förra året lämnade SD.

>>>/polarchive/2112
>BREAKING: Serious situation in Sweden. Youths torched around 14 cars near a shopping centre in Gothenburg

twitter.com/V_of_Europe/status/1029103967966580736

Attached: BREAKING Serious situation in Sweden. Youths torched around 14 cars near a shopping centre.webm (180x354, 3.24M)

Attached: KSG.PNG (675x700, 642.54K)

twitter.com/afneil/status/1029023812979961856

Attached: swed demokrat.PNG (704x538, 55.76K)

Då var det dags att dra fram ens gamla folkmordsmanual och ta sig en påminnelse på hur sådana här tillfällen ska hanteras.

Attached: Mein Pewds.png (984x1493, 2.36M)

Hur kan det vara folkmord när vad du dödar inte är människor?

Dags att dra fram vårstädningsmanualen då.

Attached: NEJ. UT.png (1197x678, 44.07K)

Val planscher för S överallt i min stad

Attached: Gothenburg riot August 2018.mp4 (360x640, 8.17M)

Soy boy faggot. I hope he gets culturally enriched by niggers, also SD 2018 is a guaranteed win

Fuck off we're full

Attached: 4bdbc676ec4fdb65c259ec725a810c36c4f1e45e07d59408db0895de070b9b45.jpg (900x750, 84.87K)

Hittar dem i min lilla by också, har ingen aning om varför. Slöseri med pengar när alla hatar dem ändå.

de lurar alla gamlingar här att rösta på dem och lovar så fint att man ska tänka på de äldre

därför att S är på väg mot det sämsta valresultatet på 100 år

Se för inspiration.

Attached: 4ee4d4ad5b5361a8096919796614ae051b446da19d50655b3024dc78f7b63b5b.jpg (522x602, 47.58K)

Händer varenda val. Och varenda val så går folk på det. Nästan alltid 50-talisterna och en del födda mellan 60-70 som inte förstår att S inte är samma parti som när de växte upp.
Misstänker att skillnaden mellan en S lojalist och vanlig människa har att göra med internetåtkomst i den yngre åldern, så det inte blir riktigt lika ensidig information man tar in, eller kanske mindre intag av media.

Underligt nog verkar folk födda innan 50 inte ha samma sinneslag. Undrar vad för samhällsskifte landet gick igenom omkring 50 talet som orsakade detta. Hmm.

Fan vad ensam jag är.

Attached: 6f87ab7a2f940b2236694d8fc4612713aa93c3856b69d38fee85aa61d8c33abf.jpg (500x484, 39.66K)

Prova att fara på någon av de nationalistiska träffarna som hoppar upp lite här och var.

Attached: helvete.jpg (960x720, 89.36K)

Svenskere, hvordan reagerede befolkningen på neger optøjerne? Det må da have vækket nogle.

SD borde göra ett hopp i nästa undersökning, och det var nog en hel del som slutligen bestämde sig för vilken röstsedel man skall ta, men det är blir svårare. SD's 33 % mostsvarar redan nära hälften av den vita manliga befolkningen och 40/50-talisterna i köttberget är helt hopplöst att övertyga. Kvinnor ser överlag en röst på SD som en röst för Hitler, de tror ju i regel på allt man säger på TV, så även där är det svårt att göra framsteg.

Det ser rent allmänt ut som om framgång hänger mer på ett generationsskifte än som ett direkt svar på svartingarnas våld.

Blev fel där. Jag skulle säga att SD:s 33 % motsvarar nära hela den vita manliga befolkningen. Med tanke på attityden hos köttberget så rör det sig alltså snarare om yngre män och kvinnor mot de äldre.

Men grejen är ju den då va att det faktiskt inte är så att alla män röstar på nu va? eller hur?

Attached: batikhäxa.webm (640x360, 678.63K)

???

Typ så måste du ändå förstå vad jag menar liksom.

Jag är bara uttråkad.

Kan svegot plus user breva denna artikel?
svegot.se/2018/08/15/kasselstrand-fraser-till-mot-dagens-nyheter/

Attached: IMG_1441.JPG (470x595, 211.25K)

Ungefär hälften reagerade med ilska, och de hjärntvättade verkar mestadels tiga om det hela. Överlag syns det inte särskilt mycket om det då marxisternas tränade apor jobbar övertid för att rapportera och censurera allt som går emot mediastatens propaganda.
Tror nog en hel del svenskar blev bannlysta från sociala medier efter den natten.

I wanna join the demo in Turku, where the fuck are you faggots starting from?!

Jag gillar Kasselstrand.

Attached: Kasselstrand.png (843x1901, 308.51K)

Jeg tror virkelig at selvom det ikke er tydeligt, så påvirker det alligevel nogle mennesker. Vores statsmedie TV2 lavede også konspirationsteorier om at det var højrefløjen der stod bag ødelæggelserne. Ønsker jeg alt held til valget og jeg vil hjælpe med at sprede jeres memes, hil sejr.

Det er sjovt nok omvendt i Danmark. Her er det folk over 50 og under 25 som stemmer imod indvandring. Og gen X der er enorme cucks, de er totalt håbløst hjernevaskede og vildt nihilistiske.

Tack user.

ur mum.

Snart.

Attached: 1-sv.jpg (1500x977, 1.36M)

Göteborg tar ner Prideflaggor – för att inte kränka islam
friatider.se/g-teborg-tar-ner-prideflaggor-f-r-att-inte-kr-nka-islam

>– Det är viktigt att påpeka att det här är en artist vars karriär till 99 procent finns i länder där det är förbjudet och i en del fall belagt med dödsstraff att vara öppet homosexuell. Vi kan inte tvinga på Nancy Ajram att göra ett politiskt statement Någon borde slå denna svensgelsktalande kuksugaren i huvudet med en hammare genom att uppträda på en regnbågsscen, säger verksamhetsansvarig för Göteborgs Kulturkalas och ordförande för West Pride i Göteborg, Tasso Stafilidis, till GP.


Jag blir så jävla trött.

Det var visst inte så viktigt med "homosexuellas rättigheter".

>Om en svensk klagar om bögflaggor och inte gillar bögar så får han sparken för att han inte är (((pk))).
>Om en blatte klagar om bögflaggor så tar (((de))) ner dem så snabbt som möjligt.

Attached: 0d0854536f4056726fe9ce587c13409c90cc26d868c6951d267b730be73c1d53.gif (640x360, 75.96K)

AFS klädde in nån staty i burka
(((etablissemanget ))) väljer att tiga istället för att tjuta

Attached: Afs burka staty.jpg (900x1200, 131.91K)

Jag var i Göteborg idag, det var fullt av bög flaggor överallt, och massa snusk i glitterkläder och skit. Fyfan vad äcklad och trött man blir på skiten.

Polisen ska ge tillstånd till sig själv för kameraövervakning
svegot.se/2018/08/17/polisen-ska-ge-tillstand-till-sig-sjalv-for-kameraovervakning/

Turkish pistols, canik's to be precise
Mystery solved

Attached: clarkson2.png (600x782, 946.4K)

Betänk denna mejmej:
Stanna hemma och låt kvinnornas röster räknas
Alldeles för länge har kvinnor lidigt under patriarkala maktstrukturer, så ett slag för jämställdheten och stanna hemma detta val.

Attached: 4f4cedf7e031764b84c22d2403cb143b2a30066b65ccb1b4c511278c123cdba7.png (644x800, 10.26K)

Betänk denna mäjja:
Alla hanrejer som vill att kvinnor ska få rösta bör bli slagna i huvudet med ett knogjärn tills dess att de slutar röra på sig

Attached: 50de22286e9d601cfb5846d8d304b5e33b9ff530f5f42bf7d3c870e919c6dc97.jpg (763x757, 47.73K)

Då var det dags att förgöra ännu något som svensken tycker om.

nordfront.se/svenska-ishockeyforbundets-homosexuelle-ordforande-ska-gora-sporten-mindre-macho.smr

Attached: Pewdiepie here.mp4 (1280x720, 2.94M)

Vi har det redan, det kallas dam-hockey och ingen bryr sig om det.

Vilken verklighet är det ens meningen att detta skall vara?


Någon som har Nyheter idag plus förresten? Jag behöver siffrorna för PP och MED i den senaste opinionsundersökningen från Sentio, nyheteridag.se/plus/sentio-augustispecial-har-ar-partiet-som-far-en-kalldusch/

Attached: 1441915542071.jpg (500x500, 52.07K)

Endast (((chang frick))) grejjor, får en verkligen att tänka till.

Var viss om juden kära nord/pol/are.

Och här kära user, de tar inte med PP eller MED från vad jag kan se, men jag tror detta i alla fall är korrekt undersökning.

Glömde länk.
val.digital/Survey/?institute=Sentio&publication=2018-08-17

Attached: 0dc2fcc20017d801cc3d1c78f518501c8d2247f859274965cb81b9141c1af605.jpg (657x527, 44.38K)

För er som fortfarande kan tänka sig rösta på SD.
SD tackar kvällspressen för hjälp med att spåra upp "ideologiskt avvikande" kandidater
friatider.se/sd-tackar-kv-llspressen-f-r-hj-lp-med-att-sp-ra-upp-ideologiskt-avvikande-kandidater

Attached: invandrare.jpg (720x960, 73.2K)

Frick är inblandad i Medborgerlig samling så det är ingen större överraskning. MED har dock snittat 0,2 % de senaste tre undersökningarna innan denna så det går inte särskilt bra.

Jag har de andra siffrorna du länkar till sedan tidigare men jag håller på att göra det sista med en graf över AfS där jag räknar bort Sentios siffror för PP och MED från alla undersökningar för att få en uppskattning över hur trenden har gått för AfS, så det är därför jag behöver just dessa.