That media outlets such as RTL covers and invites him should raise a red flag already.
"Alt-right" Forum voor Democratie wins Senate elections in Holland!
Wasn’t this the guy who had a video of him playing Horst wessel lied on the piano? Or am I mixing the Dutch politicians?
Ik zelf ben er open voor wat ik van de eeuwige jood weet. Niet dat het van de daken schreeuw, maar wanneer het ter spraken komt vertel ik wat ik vind en weet.
Nigger, he wants to sanction TV stations, they all changed their tones when his party won big time.
Dat is al een streepje op de shill-schaal
Prima. Moedige strijders als jou moeten we hebben. Hoe reageren de mensen om je heen er eigenlijk op?
Mensen die mij kennen luisteren wel zonder gejank of non-argumenten. Mensen mijn niet kennen reageren zoals je het verwacht. Toegegeven denken het handje vol vrienden die ik heb het zelfde als ik doe, zou je verbazen hoe makkelijk zulke mensen te vinden zijn wanneer je jezelf niet inhoudt.
Klopt. Dat is de wet der aantrekking. Hoe snel gaan mensen overstag op het moment dat ze je niet kennen? Luisteren ze naar je argumenten of gaan ze NPC?
Het tweede, veel gestotter en het uitkramen van dingen die er niets mee te maken hebben.
Ik vind dat zo triest. De ene kant van me wilt ze dan genadeloos trollen en lachen, maar ik weet dat ik daarbij mijn doel voorbij schiet. Ik zie de mensen eigenlijk als mensen die hulp en therapie nodig hebben. Ze kunnen niet zelf nadenken en niet denken voorbij datgene wat hun autoriteitsfiguren hun hebben opgelegd. Hoe ontwikkel je zelfvertrouwen bij deze mensen? Hoe ontwikkel je lef om te durven denken? Wat is noodzakelijk om kapot te maken en weer op te bouwen? Zijn deze mensen überhaupt wel te redden?
Ze zijn te redden, maar alleen wanneer ze leiders hebben die wel het beste voort hebben. De 'NPC' gevallen volgen hetgeen wat de rest volgt. Het boek van Gustave Le Bon genaamd The Crowd is er een die hier goed overspreekt. De meeste mensen zijn kudde en voor hen is hulp geen oplossing, alleen de omvorming van de moderne wereld of de staat waarin zij leven kan hen helpen, en zo'n omvorming van zal zorgen voor minder NPC's in de toekomst.
Ik denk ook dat wilskracht een belangrijke rol speelt voor vele die zich als NPC's gedragen maar het niet zijn, die zijn er ook. Vele mannen, van wat ik merk, hebben het niet meer en laten zich meestromen met de wateren.