Nieuwe nederdraad

Wat bedoelde hij hiermee?

Depends, real dutch girls have this strange facial thing I cannot really describe but its not "feminine" but also not "manly", its tough and hot

oh shit nigger what are you doing.

By French, do you mean French-speaking Belgians of French-French? Well, I have to say that French women in many cases are quite "charmant". Even if they are not A E S T H E T I C A L L Y perfect, many times they are still very attractive. Plus, except when they have a very shitty voice, listening them talking just gives you a boner.

What do I mean? I was just joking about the possibility of getting a ban or something like that like a couple of anons before me. Obviously in that dodgy Western Low German dialect of yours. See and .

I guess I get what you mean about faces. Maybe you mean more angular facial features. From what I can gather, it's not uncommon among Nordic/Germanic women. It doesn't bother me too much.

French French, they're the beta women of Europe, mutts and only good for being fucked without given any serious attention.

djz letterlijke trotskist

hebben jullie statistisch bewijs hiervan?
Niet een slecht artikel, maar een meta-analyse van transportsystemen en publiek/privaat eigenschap?
publiek transport gebrijken ipv auto is niet eens so gezond
sciencedirect.com/science/article/abs/pii/S1369847803000275

Wat een zever, allemaal in de vuilbak.

Maat, de "phycholigsche voordelen" van een eigen auto hebben intereseren me geen hol, zeker niet omdat dit geen echte wetenschap is maar vage pseudo-wetenshap dat bevooroordeelt is naar het een of andere afhankelijk van hoe kut openbaar vervoer of een auto is om te gebruiken.

OV is beter voor het milieu, het maakt steden leefbaarder door autos te weren en verminderd drukte op de wegen voor diegenen die transport moeten uitvoeren dat niet kan met het OV, zoals kleine of grote vracht of wat dan ook.

??? I'm not a Trotskyist?

welk waddeneiland is het meest geschikt om een goelag op te plaatsen?
terschelling? schiermonnikoog? rottumerplaat?