Die negroïde wezens zijn als mensen. Het is raar hoe al die negerrassen en stammen verdeeld zijn. Sommige negerrassen lijken op apen, andere op mensen. Ze lijken ook op mensen. Dit zijn negers met een lichtere huid dan welk ander negerras dan ook. Dus ik denk dat dit een van de betere negerrassen is. Hun schedelvorm ziet er ook bijna hetzelfde uit. Maar toch zijn ze niet blanken. Geen diversiteit in ogen en haar, zoals bij de Europese rassen. Andere negroïde rassen hebben echt gefaald. Het lijken wel rare apen. Dit soort negers verdienen meer medeleven. Negerachtige rassen die gefaald hebben, hebben een spitse neus en een kromme schedel. Het zijn apen.het is bedrog.
Ik lees hier net dat die kut Kroes een verader is godverdomme!
'Smerige hoer.
Ik mag hopen dat ze onder een vrachtwagen terecht komt.
Met die lelijke kk apenvriend van d'r.' Reageert iemand.
'Zo te zien,heeft die vieze nikker slet uit friesland,er geen bezwaar tegen een verhouding te hebben met een zwarte piet.'
'Ik was ook zo boos toen ik het haar hoorde zeggen.
Wat een smerig wijf is dat!'
'Haar arme blonde hersentjes'.
'Een grote schande! die kut is nul!
Wie zijn eigen cultuur verloochent, verloochent zijn eigen ras!'
'Rasverader!'
'halfbloedje!'
God heeft het zo gewild.het is gewoon allemaal het plan van God,de almachtige,amen.
Het is algemeen bekend dat Jaap Verbeek bij EenVandaag 1 a 2 x per jaar een mooi stukje extreem-linkse propaganda mag spuien. Het was dan ook te verwachten dat de reportage van EenVandaag niet meer als n stukje stemmingmakerij zou zijn (dat is het immers iedere keer het geval), en ze de waarheid flink zouden verdraaien.
Alleen de titel "Toename Extreem-rechtse bands in Nederland" al sloeg nergens op als je de uitzending bekeken hebt. Er werden een paar groepen genoemd waarvan er één echt niet meer bestaat en ééntje zijn best doet om dood te gaan Verder werden er minstens twee niet genoemd.
Verder ging men helemaal niet in op de genoemde groepen, alleen Brigade M dan en had men niet eens de moeite genomen de opnames van 'Koppen' te lenen. Al ze hadden gewild hadden ze natuurlijk één van de meer dan 25 Youtube filmpjes kunnen gebruiken, was nog betere kwaliteit geweest dan die 'verborgen camera'.
Dan de analyse van Jaap van Beek, meer kans op concerten in Nederland (van Nederlandse groepen) omdat men in 'België' strenger zou worden. Wat een grap de meeste concerten in België worden door Duitsers met Duitse groepen georganiseerd. Nederlandse groepen treden er nauwelijks op. En de dreiging dat het dan naar Nederland komt, was dat een bedelactie om meer subsidie te krijgen Japie?
Van Brigade M wilde idd niemand met Eén Vandaag praten omdat er ook al een uitvoerig vraaggesprek aan Koppen was gegeven en er opgetreden moest worden. Maar is er door de redactie van Een Vandaag contact opgenomen met één van de andere genoemde groepen? Lijkt me niet.
Wel bedankt Jaap dat je Radio Rapaille noemde, er waren meteen een paar honderd bezoekers van de webstek en 's avonds luisterden er een smak meer mensen naar Dietse Dinsdag 
Facit, echt prutswerk en het laat maar weer eens zien dat een opleiding aan de school voor journalistiek niet hoeft te betekenen dat je ook daadwerkelijk begrijpt wat het beroep van verslaggever inhoudt.
de fascisten hadden ook een concept als de übermensch,maar zij noemden dit de uomo nuovo.dit gaat niet zozeer uit van de identiteit van het ras,maar eerder van de geest.dat is geen onzin.